Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Oseriösa medlemmar

  • The_mama97mia 19 maj 2008

    nej hör ni ,kan vi döda den här tråden med är det bra
    ingen ved på brasan

  • festmaten 20 maj 2008

    ja självklart måste sådana här "medlemmar" stoppas!!!

    jag brukar tycka det är jättekul att spåna in allt nytt som hänt under dagen, men i går kväll släckte jag bara datorn :@risken är ju att fler gör så!
    har missat att man skall anmäla via mail, jag tryckte på anmälknappen flera gånger. Vad händer med sådana anmälningar då:o

    Håller med er om att det är bara att låtsas som ingenting! detta känns precis som barn i värsta trotsåldern när dom pockar på uppmärksamhet varje sekund!!!

  • Wombat04 20 maj 2008

    För att nå avslut här vill jag meddela att jag talat med Lind och han har tagit bort den här personen. Än så länge är det ju bara att registrera sig igen under ett annat nick men det kan bli aktuellt att vidta andra åtgärder om sådana här saker fortsätter, enligt Lind. Så nu vet vi! Nu släpper vi det här och fortsätter laga mat! (Y) Ha en trivsam dag alla!

    Bella

  • zudette 20 maj 2008

    (Y)(Y)Lind rules!!!!!! (Y)(Y)

  • vanillalover 21 maj 2008

    Så var nu denna person igång igen...Nu med namnet: VillInteVaraMedlem
    SNÄLLA, skriv INGA svar till dessa löjliga inlägg!
    /Marie
    P.s Har mailat Lind om detta

  • The_mama97mia 21 maj 2008

    också mailat matklubben direkt. Obs uppmuntra inte genom att svara. håller med ovanstående....

  • Lind 21 maj 2008

    Hej,

    Vi har nu tagit bort denna medlemmen från Matklubben.se. Ser ni fler oseriösa medlemmar så kontakta oss gärna så fort ni kan.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.