Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Positiva till dubbletter

  • Wombat04 6 juli 2008

    Precis, det är de exakta, identiska dubbletterna vi pratar om. Visst ska var och en sätta sin personliga prägel på vad det än vara må, och då är det ingen dubblett. Men om 35 personer skickar in samma fläskfilégryta från t ex senaste numret av Allt om mat (exempel) blir det lite för mycket av det goda, eller hur?

  • festmaten 6 juli 2008

    Enligt nyhetsbrevet så var det MÅNGA som ville ha dubletter!!!
    alla ni måste ju skriva under här, denna tråden är till för att förbättra det ni ville(Y)

  • Queenie 6 juli 2008

    Jag tror vi får starta en ny tråd där man bara skriver under med sitt namn, i den här tråden verkar folk mest vara och diskutera, det hela blir nu lite rörigt, svårt att se om någon skulle vara positiv. Jag startar en tråd som heter Ja, till dubbletter, där får man skriva under om man tycker att dubbletter är bra.

  • grill 6 juli 2008

    Om man läser i en vanlig kokbok så finns det ju inte två likandana recept. Så varför ska det finnas det här?? Hade en vanlig bok varit full med samma recept hade man ju aldrig köpt den...

    Detta tycker jag va bra skrivet.

  • Ingan 6 juli 2008

    När man ska lägga in recept kommer det ju upp om det finns av samma,då kan man ju själv kolla att det inte blir lika.Så viktigt är det väl inte att lägga in recept,själv lägger jag bara in sådana som jag komponerat själv. (som jag tror iallafall).Jag skryter inte,jag tycker bara att det är kul att "kan själv".

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.