Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Varför syns vi?

  • Smulpajen 12 oktober 2008

    Med en dåres envishet tycker jag fortfarande att om sidan kräver medlemskap för det ena, ska det vara det även för det andra. Hur andra sajeter gör är inte intressant för mig här. Och som sagt, vill MK göra reklam för sidan finns det andra sätt än våra inlägg.

  • carola275 12 oktober 2008

    Skrivet av zudette den 12 okt 2008
    Förstår fortfarande inte problemet med att icke medlemmar kan läsa forumet, som jag skrivit här tidigare.... men jag bara undrar när du menar att MK lämnar ut våra tankar och åsikter..... Det här är väl inget privat forum!!!??? Känns lite som om det börjar blir en klubb för inbördes beundran om vi kräver att forumet inte ska vara synligt för icke medlemmar!!


    Jag håller med. Forum skall vara öppet för alla att läsa, men enbart medlemmar skall kunna skriva.

  • salsa 12 oktober 2008

    :Z

  • Smulpajen 12 oktober 2008

    Varför ska det vara öppet att läsa?

  • Geronimo 13 oktober 2008

    Hej Smulpajen!
    Jag håller med Dig till fullo.(Y)
    Forumet är väl till för oss medlemmar i MK, och inga utomsstående,-Jag tog förgivet att det var så.
    Man får aldrig upphöra att förvånas.
    Vad säger Dom på MK?
    :Z:Z:Z:Z:Z:Z Som vanligt, ingen information?
    Inte speciellt talföra när man ställer frågor.(N)

  • Smulpajen 13 oktober 2008

    puffelipuff!

  • Okänd 13 oktober 2008

    Skrivet av majamia den 12 okt 2008

    Jag tycker att det vore kul om man såg vem som var online när man är inne här på matklubben om man vill fråga någon något. Tex en grön prick som syns när man är online och den blir röd när man är offline. :D


    Superbra ide.Det vore ju jättekul(Y)

  • Smulpajen 13 oktober 2008

    Skrivet av Liliane den 13 okt 2008

    Skrivet av majamia den 12 okt 2008

    Jag tycker att det vore kul om man såg vem som var online när man är inne här på matklubben om man vill fråga någon något. Tex en grön prick som syns när man är online och den blir röd när man är offline. :D


    Superbra ide.Det vore ju jättekul(Y)

    (Y)(Y)(Y)

  • segerwitch 13 oktober 2008

    :@Mina tankar! som jag skriver ner här på trådarna, är bara för medlemmarna, jag är inte intresserad av att andra skall läsa dem.... det skall inte gå att göra det!:@(N)

  • boz1965 13 oktober 2008

    Skrivet av Smulpajen den 12 okt 2008

    Allt vi skriver kan läsas av icke medlemmar. Borde man inte vara inloggad för att kunna surfa runt på MK? Vad är då vitsen med medlemsskap förutom att man inte kan läsa hela receptet? Borde inte hela konceptet bara vara till för medlemmar?


    Kunde inte sagt det bättre själv. (Y)

  • boz1965 13 oktober 2008

    Skrivet av Liliane den 13 okt 2008

    Skrivet av majamia den 12 okt 2008

    Jag tycker att det vore kul om man såg vem som var online när man är inne här på matklubben om man vill fråga någon något. Tex en grön prick som syns när man är online och den blir röd när man är offline. :D


    Superbra ide.Det vore ju jättekul(Y)


    På en annan sajt, där jag är medlem, funkar det som så att man kan "inleda en vänskap" och då syns den medlemmen i ett speciellt fönster när h*n är inloggad samtidigt som jag.

    Kanske en idé för MK?

  • zonale 13 oktober 2008

    Efter vad jag förstår så är det likadant även på tex kokaihop ??

  • zonale 13 oktober 2008

    Att man kan läsa inlägg utan att vara inloggad som medlem, menar jag.

  • Smulpajen 13 oktober 2008

    Så är det hurbert06! Men det blir ju inte bättre för att man kan göra det på andra sajter. Krävs det medlemskap så ska det också vara bara för medlemmar. ÄVEN på andra sajter. Det är min åsikt.

  • gladavmat 14 oktober 2008

    Håller med smulpajen!!!(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.