Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hej alla!

  • Poppie 9 juli 2008

    Vill bara säga: Herregud så mycket smarriga recept ni har lagt in här(Y) Jag har fullt upp med att "sno" av Er, och har bara hunnit lägga in 2 stycken själv. Men det kommer, så småningom:)

  • evaldo 9 juli 2008

    Du är välkommen. Ju fler recept ju bättre är det, det kan aldrig bli för mycket.
    Mvh evaldo(Y)

  • Poppie 9 juli 2008

    Skrivet av evaldo den 9 jul 2008

    Du är välkommen. Ju fler recept ju bättre är det, det kan aldrig bli för mycket.
    Mvh evaldo(Y)


    Tack tack!:)

    Håller med Dig, man kan aldrig få för många recept. Undrar bara när farao man ska hinna prova alla:p

  • festmaten 9 juli 2008

    Välkommen i klubben! Hoppas du får mycket nytta o glädje av det, precis som vi andra. Skall hålla utkik efter dina recept, glöm inte att kommentera när du provat något
    ( det är nästan en oskriven regel här hi-hi :p )

  • vanillalover 9 juli 2008

    VÄLKOMMEN hit!
    Hoppas du ska trivas lika mycket som jag :-) Har blivit som en drog, loggar in massor av gånger per dag! Men så har vi oxå provat mängder av nya recept här i familjen. Hur kul som helst!
    /Marie

  • anluk 9 juli 2008

    Välkommen till oss!!! Säger precis som vanillalover - det är en drog och man måste bara in flera ggr om dagen.....

  • Poppie 9 juli 2008

    Ja, här verkar verkligen mysigt.
    Mina stackars två recept är "Pösig Tonfisksmörgås" och "Gratinerade Senapskotletter"

    Nej, jag ska inte glömma kommentera när jag provat något:D

  • Nettie 9 juli 2008

    Välkommen hit Poppie:p

  • Lilljeppe 9 juli 2008

    Välkommen in i gänget (Y)

  • Poppie 9 juli 2008

    Tack för välkomnandet:D

  • styvan 9 juli 2008

    Hej! Kul att du är med...nu har du något att pyssla med, jag lovar, jag vill knappt åka på semester men man får väl ta med sig den bärbara...hahaha..(Y):p

  • Poppie 9 juli 2008

    Skrivet av styvan den 9 jul 2008

    Hej! Kul att du är med...nu har du något att pyssla med, jag lovar, jag vill knappt åka på semester men man får väl ta med sig den bärbara...hahaha..(Y):p


    Hehe, då kan du ju lika bra stanna hemma.
    Jag landade här, när jag googlade på kycklinggratäng. Så kan det gå:D

  • Ingan 9 juli 2008

    Känn ingen press,själv tycker jag det är ganska jobbigt att lägga in recept jag har bara några stycken,men man har ju framtiden för sej och så kom ju sommaren emellan.Hösten blir perfekt att kolla recept och kanhända lägga in.

  • Poppie 9 juli 2008

    Skrivet av Ingan den 9 jul 2008

    Känn ingen press,själv tycker jag det är ganska jobbigt att lägga in recept jag har bara några stycken,men man har ju framtiden för sej och så kom ju sommaren emellan.Hösten blir perfekt att kolla recept och kanhända lägga in.


    Jag har en hel del recept i huvudet, problemet är bara att jag kan inte sätta dem på "papper", utan det är "lite sånt och lite sånt och en nypa ditten och ett höftmått hit och dit". Men sedan har jag ju mina böcker, där jag klistrat in en massa recept, och de kan jag ta av så länge. Men just nu är det mest roligt att kolla in alla Era smarriga recept:p

  • irrevirre 9 juli 2008

    Kul med nya "ansikten" (även paprikor haahha)
    Varmt välkomna!

  • Poppie 9 juli 2008

    Skrivet av IrreVirre den 9 jul 2008

    Kul med nya "ansikten" (även paprikor haahha)
    Varmt välkomna!


    Tack! Paprikan ser ju glad ut, med grön knopp på huvudet:)
    Jag har "knyckt" recept från Dig idag, om jag inte är fel på det. Tack för dem

  • matnjutaren 9 juli 2008

    Kul att se denna fina "paprikan" :D
    E vi släkt eller...:o:p
    Välkommen! (L)

  • Poppie 9 juli 2008

    Skrivet av matnjutaren den 9 jul 2008

    Kul att se denna fina "paprikan" :D
    E vi släkt eller...:o:p
    Välkommen! (L)


    Kanske kusiner?:p

  • matnjutaren 9 juli 2008

    HÄRLIGT att du fattade direkt mitt skämt.:D "Kusin Vitamin" :p

  • Poppie 9 juli 2008

    Skrivet av matnjutaren den 9 jul 2008

    HÄRLIGT att du fattade direkt mitt skämt.:D "Kusin Vitamin" :p


    Klart jag fattade:D jag e´ också skåning(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.