Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Matklubben - Ny app för Android!

  • siggepigge 14 oktober 2012

    Jag laddade ner appen, men mitt lösenord funkade inte, fick begära ett nytt. När jag väl var inne var det bra tyckte det är ju skitbra när man står ute i en affär vet inte vad man ska ha för mat edyl. inte tillgång till någon dator det fanns inköpslista och allt, MEN nu kommer jag till mitt problem när jag sen skulle går ur appen det gick bara inte, fick starta om och trassla. Försökte en gång till samma problem gick inte ta sig ur appen.Den bara slukade batteri. Fick stänga av starta om hela telefonen. Jag gav upp slängde appen vågade inte pröva någon mer gång. Jag har en samsung galaxy 111 (helt ny) .

  • bibicarlsson 14 oktober 2012

    Härligt att kunna kolla alla recept i mobilen. Fungerar
    utan problem. Tack tack.(Y)

  • Matklubben 15 oktober 2012

    Tack för all feedback. Som sagt så är detta vår betaversion och det finns onekligen en hel del kvar att finslipa. Just därför är det ovärderligt med all info från er om vad som inte verkar fungera riktigt som det ska. Det verkar vara ganska blandat hur man upplever att appen fungerar - glöm inte bort att maila in rapporter om fel eller strul ni märker och uppge gärna vilken telefon ni använder också. När det gäller iPhone-appen så är den så klart på gång. Den ligger för godkännande hos Appstore, men den processen tar längre tid i Appstore än den gör i Google Play.

  • frokenviol 15 oktober 2012

    Skrivet av Matklubben.se den 15 okt 2012

    Tack för all feedback. Som sagt så är detta vår betaversion och det finns onekligen en hel del kvar att finslipa. Just därför är det ovärderligt med all info från er om vad som inte verkar fungera riktigt som det ska. Det verkar vara ganska blandat hur man upplever att appen fungerar - glöm inte bort att maila in rapporter om fel eller strul ni märker och uppge gärna vilken telefon ni använder också. När det gäller iPhone-appen så är den så klart på gång. Den ligger för godkännande hos Appstore, men den processen tar längre tid i Appstore än den gör i Google Play.


    Härligt! Då kanske vi "iphone-are" också snart kan använda MK på ett vettigt sätt i telefonen (Y)

  • WiolaH 15 oktober 2012

    Skrivet av Matklubben.se den 15 okt 2012

    Tack för all feedback. Som sagt så är detta vår betaversion och det finns onekligen en hel del kvar att finslipa. Just därför är det ovärderligt med all info från er om vad som inte verkar fungera riktigt som det ska. Det verkar vara ganska blandat hur man upplever att appen fungerar - glöm inte bort att maila in rapporter om fel eller strul ni märker och uppge gärna vilken telefon ni använder också. När det gäller iPhone-appen så är den så klart på gång. Den ligger för godkännande hos Appstore, men den processen tar längre tid i Appstore än den gör i Google Play.


    Vilken adress mailar vi till isåfall? Vill så gärna kunna använda denna app att vi måste skynda oss att maila in fel som uppstår (jag kan inte använda den alls då jag inte kan logga in) så Beta-versionen snabbt kan rättas till och fungera som den ska för alla......

  • susie_q 15 oktober 2012

    Har samma samsung och samma problem som siggepigge. Tråkigt, som man väntat på den här appen...:(

  • AckisF 15 oktober 2012

    Skrivet av AckisF den 10 okt 2012

    Mmm... Skulle ju använda den idag när jag lagade middag MEN den hängde tyvärr sig.

    Plockade fram receptet jag skulle tillaga, läste ingredienser och sen "gör så här". När jag sen efter en stund skulle växla tillbaka till ingredienser (kommer ju inte ihåg allt i huvudet) :) då hade den hängt sig.
    Nu får jag inte igång den igen "application error" :'(


    Jag har nu fått igång appen igen. Jag upplever den lite seg.
    Använder en Samsung Galaxy SII.

  • bengan042 15 oktober 2012

    Väntar på en App till windows phone.:)

  • irrevirre 15 oktober 2012

    (Y)

    Skrivet av frokenviol den 15 okt 2012

    Skrivet av Matklubben.se den 15 okt 2012

    Tack för all feedback. Som sagt så är detta vår betaversion och det finns onekligen en hel del kvar att finslipa. Just därför är det ovärderligt med all info från er om vad som inte verkar fungera riktigt som det ska. Det verkar vara ganska blandat hur man upplever att appen fungerar - glöm inte bort att maila in rapporter om fel eller strul ni märker och uppge gärna vilken telefon ni använder också. När det gäller iPhone-appen så är den så klart på gång. Den ligger för godkännande hos Appstore, men den processen tar längre tid i Appstore än den gör i Google Play.


    Härligt! Då kanske vi "iphone-are" också snart kan använda MK på ett vettigt sätt i telefonen (Y)

  • Matklubben 16 oktober 2012

    Skrivet av WiolaH den 15 okt 2012

    Skrivet av Matklubben.se den 15 okt 2012

    Tack för all feedback. Som sagt så är detta vår betaversion och det finns onekligen en hel del kvar att finslipa. Just därför är det ovärderligt med all info från er om vad som inte verkar fungera riktigt som det ska. Det verkar vara ganska blandat hur man upplever att appen fungerar - glöm inte bort att maila in rapporter om fel eller strul ni märker och uppge gärna vilken telefon ni använder också. När det gäller iPhone-appen så är den så klart på gång. Den ligger för godkännande hos Appstore, men den processen tar längre tid i Appstore än den gör i Google Play.


    Vilken adress mailar vi till isåfall? Vill så gärna kunna använda denna app att vi måste skynda oss att maila in fel som uppstår (jag kan inte använda den alls då jag inte kan logga in) så Beta-versionen snabbt kan rättas till och fungera som den ska för alla......


    Du kan maila oss på [email protected], eller på vår vanliga supportadress som är [email protected].

  • mammis 16 oktober 2012

    Jag skulle vilja se min matsedel på appen

  • maxxess 26 januari 2013

    Skrivet av maxxess den 13 okt 2012

    Inte kompatibel med min platta Acer A500 med Ice Cream Sandwich.
    Kan inte ens ladda ned den från Google Play, så så var det med det.....


    Sak samma med Jelly Bean på en Nexus 7, den bäst säljande plattan just nu tror jag. Inte kompatibel. (dito med min Tizzbird på ICS). Och till min iPhone finns det ju inget utom kokaihop.

    Vilka plattformar/hårdvara funkar det på?
    Verkar tokigt med en ny app som bara funkar på gamla mobiler.

  • Aive 26 januari 2013

    Appen finns inte tillgänglig på google play i Norge. Tycker jag är synd.

  • [email protected] 27 januari 2013

    Snygg men, laddade hem den har inte loggat in mig men kommer inte ur den igen???? Försökte starta om mobilen och då kom jag ur den men öppnar jag den igen, samma sak.... hmm
    Vad gör jag?

  • Saya78 31 maj 2014

    Lyfter den här tråden för att höra hur det går med app till Iphone? Söker på Matklubben i Appstore men hittar inget, inte ska det väl ta 1,5 år att få en app godkänd?!

  • Matklubben 2 juni 2014

    Hej Saya78, vi har glada nyheter! Vi håller på och lanserar en mobilversion av matklubben inom den närmsta tiden, den kommer underlätta för alla som vill leta och hitta recept i sin mobil oavsett om det är en Iphone eller Android.

    I första versionen kommer det att bara finnas möjlighet till att söka och läsa recept i mobilen, för resterande tjänster som kokbok, profil, forum etc får man välja att byta till den ordinarie sidan, men vi kommer att jobba för att lansera resterande funktioner vartefter.

    Med vänlig hälsning
    Matklubben

  • Saya78 2 juni 2014

    Skrivet av Matklubben.se den 2 jun 2014

    Hej Saya78, vi har glada nyheter! Vi håller på och lanserar en mobilversion av matklubben inom den närmsta tiden, den kommer underlätta för alla som vill leta och hitta recept i sin mobil oavsett om det är en Iphone eller Android.

    I första versionen kommer det att bara finnas möjlighet till att söka och läsa recept i mobilen, för resterande tjänster som kokbok, profil, forum etc får man välja att byta till den ordinarie sidan, men vi kommer att jobba för att lansera resterande funktioner vartefter.

    Med vänlig hälsning
    Matklubben


    Mja, med tanke på att ni för 1,5 år sedan höll på att lansera en iphoneapp som vi inte sett röken av har jag inga skyhöga förväntningar på en mobilsida. Fick inte svar på min fråga om vad som hände med appen?

  • Matklubben 3 juni 2014

    Hej Beklagar men tyvärr så lades projektet med IOS-appen ned till förmån för annan utveckling

    Matklubben.se

  • boz1965 4 juni 2014

    Undrar bara varför appen behöver tillgång till allt detta:

    1. Mikrofon - helt onödigt, imho
    2. Mina meddelanden - också onödigt
    3. Min plats - varför det?
    4. Lagring - kan jag till viss del förstå...
    5. Mina sociala uppgifter - inget MK har med att göra
    6. Nätverkskommunikation - fullt förståeligt iofs
    7. Telefonsamtal - ALDRIG I LIVET!!!
    8. Systemverktyg - testa åtkomst till skyddad lagring - vad 17 tror ni att den är skyddad för?
    9. Mina konton - återigen inget MK har med att göra.
    10. Ljudinställningar - dom ska ni hålla fingrarna borta ifrån.

    Hade det inte varit för dessa behörigheter värdiga NSA och STASI skulle jag ha installerat appen, men nu säger jag NEJ TACK!!!

  • Jessika 16 juli 2014

    Hur kan ni lägga ner utvecklingen av en app när säkerligen 3/4 av användarna som har iPhone har gått och väntat på de i flera år. Mobilsajter känns passé i mon värld. För mig har min närvaro på sidan decimerats till förmån för andra sajter som har system som fungerar i telefon och platta. Urtråkigt när man varit med från start och sett vad som varit Sveriges främsta receptsajt tappa mark på det här sättet. Titta på era konkurrerande sajter. Dom bättre har haft appar i flera år. Mitt tips....skippa mibilsajt och se till att få ordning på Android-appen och skapa en för iPhone.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.