Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

baka kaka

  • tina62 29 februari 2008

    Hej Molgan!
    Här kommer ett superlätt, snabbt och otroligt gott recept till fikan och det bästa är att det blir många............

    http://www.matklubben.se/recept/gula_rutor_10475.html

  • Lilltrollet 29 februari 2008

    (Y)
    Hej Molgan!

    Jag tycker själv att jag är så dålig i köket men för ett tag så så testade jag att baka amerikanska blåbärsmuffins och inte bara blev de goda, de var också enkla och snabba att göra. Det tog knappt en halvtimme till trekvart allt som allt. Receptet hittar du på baksidan till muffinsformar för amerikanska muffins.

  • lennali 29 februari 2008

    Hej Molgan
    Några förslag på lättbakade gosaker:

    Hallongrottor

    Dajmkaka

    Norrnäskaka

    Hallon festmuffins

  • Hjotrongull 29 februari 2008

    tycker du ska baka en kaka som finns bland mina recept.....dumlekaka...helt klart en höjdare som går hem hos alla(Y)(Y)(Y):p

  • Zannabanna 14 mars 2008

    ett jätte gott socker kaka recept fast utan fett har jag i min kokbok det är jätte gott....(Y)

  • Kaneta 15 mars 2008

    Prova Tina62´s Kastrullkaka. God och lätta att göra. Allt i kastrullen och sedan in i ugnen. Kan inte gå fel!

  • Kaneta 15 mars 2008

    Ja den heter kastrullkaka. Prova min Kanelkaka också. Den är också lättgjord.

    Ser att man kan lägga in länkar till recept. Men jag fattar inte hur...kan någon förklara detta för mig? :D

  • Okänd 15 mars 2008

    Jag har mycket bakverk på min sida också.
    Kolla gärna in där.

  • BagarenMartin 15 mars 2008

    Prova mina brownies. Dom är goda och lätta att göra.:D

  • lennali 15 mars 2008

    Skrivet av Kaneta den 15 mar 2008

    Ja den heter kastrullkaka. Prova min Kanelkaka också. Den är också lättgjord.

    Ser att man kan lägga in länkar till recept. Men jag fattar inte hur...kan någon förklara detta för mig? :D


    Lite hjälp på traven...
    Kanelkaka
    Kastrullkaka

    Jag hör av mig till dig kaneta via gästboken hur du ska göra.
    mvh Lena

  • Kaneta 15 mars 2008

    Jag tackar på förhand! (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.