Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ditt Godaste Julgodis :))

  • MrsC 18 december 2011

    Många julgodis favoriter - många som jag måste prova på att göra {eat}
    Tack!! (Y)

  • Majjakarin 18 december 2011

    Vart hittar man hjärtformade silikonformar?

  • emmelina1 18 december 2011

    Jag gör alltid knäck med olika smaker antingen lite vaniljsocker eller krossade hårda polkagriskarameller eller krossade hårda turkisk peppar karameller jag tillsätter dem när det är klart istället för mandeln.. Väldigt poppis att ge bort och bjuda på

  • bakamonkeyprincess 18 december 2011

    Skrivet av Majjakarin den 18 dec 2011

    Vart hittar man hjärtformade silikonformar?


    Brukar finnas som islådor i olika affärer. Bland annat IKEA brukar ha det + andra roliga silikonformar :)

  • MrsC 18 december 2011

    Lidl brukar ha silkonformar - kommer inte ihåg om det var hjärtan!

  • Mistys 18 december 2011

    Här finns formar ....fast dom är nog inte i silikon{dont-know}

    http://www.tartdecor.se/chokladform-slata-hjartan.html

  • UBO5011 18 december 2011

    Mina favoriter är marsipanlimpa och fransk chokladkola men maken vill ha romrussingodis.

    Coop hade hjärtformade silikonformar men ska du gjuta praliner hade jag nog hellre använt riktiga formar. Finns att köpa på mumsigt.se som har ett stort urval.

  • jollo10 19 december 2011

    Är jag den enda som inte gillar knäck?

    Jag gillar varken smaken eller konsistensen!

    Någon som håller med eller är emot?

  • frokenviol 20 december 2011

    Fudge är nog det godaste julgodiset, för göra minst två kok om det ska räcka :D

  • Majjakarin 23 december 2011

    Skrivet av ullaoedman den 18 dec 2011

    Mina favoriter är marsipanlimpa och fransk chokladkola men maken vill ha romrussingodis.

    Coop hade hjärtformade silikonformar men ska du gjuta praliner hade jag nog hellre använt riktiga formar. Finns att köpa på mumsigt.se som har ett stort urval.




    Jag ska göra geléhjärtan :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.