Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Glad påsk till er alla matglada...

  • Kicki8 9 april 2009

    Glad påsk till er alla.(Y)(Y)

  • Savi 9 april 2009

    Glad Påsk !:)

  • crollan 9 april 2009

    Glad Påsk till Er alla !
    Njut av sillen, Lammet, Skinkan Laxen och alla ägg, eller vad Ni nu tillagar. :D

  • Babzan 9 april 2009

    Glad påsk alla glada och snälla, och ta det försiktigt i trafiken!:)

  • Gnurf 9 april 2009

    Jo...Glad Påsk till Er alla...å flyg försiktigt till Blåkulla ikväll...å ta det lugnt med Belsebub...spara lite energi till gubben där hemma oxå....(Y)

  • Amika 9 april 2009

    Skrivet av Gnurf den 9 apr 2009

    Jo...Glad Påsk till Er alla...å flyg försiktigt till Blåkulla ikväll...å ta det lugnt med Belsebub...spara lite energi till gubben där hemma oxå....(Y)


    Har ju ingen gubbe hemma, så jag slår på stort ikväll! Ska flyga till blåkulla bak och fram på en upp och ner vänd ko!
    Sen ska vi roa oss med tanter som trumpetar upp och ner vända på bordet!
    Så dansas det och pussas brunöga... (de som sett häxornas tid av gillou vet vad jag pratar om.) :)

  • Gnurf 9 april 2009

    Spritfest...tror jag det där brukar benämnas i dagslitteraturen...som i ordalydelsen; "Polisen i Sala kallades till en vild spritfest under Skärtorsdagsnatten" :)

    Skrivet av Amika den 9 apr 2009

    Skrivet av Gnurf den 9 apr 2009

    Jo...Glad Påsk till Er alla...å flyg försiktigt till Blåkulla ikväll...å ta det lugnt med Belsebub...spara lite energi till gubben där hemma oxå....(Y)


    Har ju ingen gubbe hemma, så jag slår på stort ikväll! Ska flyga till blåkulla bak och fram på en upp och ner vänd ko!
    Sen ska vi roa oss med tanter som trumpetar upp och ner vända på bordet!
    Så dansas det och pussas brunöga... (de som sett häxornas tid av gillou vet vad jag pratar om.) :)

  • lena4 9 april 2009

    Hej alla påskkärringar och påskgubbar.

    Ha en trevlig påsk på er .(L)(L)

    Lena

  • salmo 9 april 2009

    (Y) Glad Påsk o framförallt en matnjutar påsk till er alla på matklubben

  • Amika 9 april 2009

    Men jag dricker ju inte alkohol Gnurf! Vad ska man då skylla på? :D

    Skrivet av Gnurf den 9 apr 2009

    Spritfest...tror jag det där brukar benämnas i dagslitteraturen...som i ordalydelsen; "Polisen i Sala kallades till en vild spritfest under Skärtorsdagsnatten" :)

    Skrivet av Amika den 9 apr 2009

    Skrivet av Gnurf den 9 apr 2009

    Jo...Glad Påsk till Er alla...å flyg försiktigt till Blåkulla ikväll...å ta det lugnt med Belsebub...spara lite energi till gubben där hemma oxå....(Y)


    Har ju ingen gubbe hemma, så jag slår på stort ikväll! Ska flyga till blåkulla bak och fram på en upp och ner vänd ko!
    Sen ska vi roa oss med tanter som trumpetar upp och ner vända på bordet!
    Så dansas det och pussas brunöga... (de som sett häxornas tid av gillou vet vad jag pratar om.) :)

  • freja71 10 april 2009

    Hej.
    Jag önskar också alla En Riktigt Glad Påsk
    (fast utan alltför stark sol ;)

    Hälsningar
    Ann - receptglad migräniker.

  • sivan52 10 april 2009

    GLAD PÅSK TILL ER ALLA PÅ MATKLUBBEN


    KRAM SIV

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.