Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

glass

  • 30 december 2007

    ok, ni skall köpa kulglass, med tre kulor. vilka smaker väljer ni då?

  • anluk 30 december 2007

    Vanilj (riktig vanlijgräddglass), nougatglass (från Lejonet och Björnen), Melonglass.

  • 30 december 2007

    jag väljer: äkta jordgubbsglass(med sylt i), nötkrokant-kola och frisk päron

  • Queenie 30 december 2007

    vanilj med krossad choklad, melon, nougat (tror jag)

  • Lilljeppe 30 december 2007

    Svårt val, älskar all smak. Har alltid lika svårt att välja. Jag älskar choklad och nougat så det blir de sorterna som väljs:p

  • eliz 30 december 2007

    köp vanilj så kan man alttid göra egen tre smak tex daim ,krossad maräng, hackad vit choklad
    (Y)

  • styvan 30 december 2007

    Det blir, vanilj, pecannöt och pistage(Y)

  • Aspholme 30 december 2007

    Pistage så klart

  • Okänd 30 december 2007

    Här blir det Dajm,Rom och Russin och Lakrits,mums

  • evaldo 30 december 2007

    Är allätare när det gäller glass. Inga direkta favoriter.

  • Lena 30 december 2007

    vanilj choklad och romrussin

  • Chocolategirl 30 december 2007

    mm.. det var svårt. det finns så mycket att välja mellan alla samker.. men jag tror att det är choklad, citron,vanilj. mne det skall vara Italiensk glass den är den alra bästa:p det finns ingen som den i Italien. om ni åker ditt så smaka på glassen den är sååå god:p

  • irrevirre 30 december 2007

    Pistagenöt, lakrits och pecanöt ...... mmmm det är gott med glass

  • Chocolategirl 30 december 2007

    ja IrreVirre det är verkligen gott med glass om man känner för det:p

  • 30 december 2007

    mmm, jo, rom och russin också!!(Y):D

  • Amika 30 december 2007

    Melon, mjölkchoklad och blåbär... Mmmmm...

    Det finns italiensk mjölkglass på maxi som är underbart god, jag ska kolla upp vad märket heter så ska jag skriva upp det här på matklubben. Helt fantastisk glass. :)

  • 30 december 2007

    choklad,pecannöt och minns inte vad den heter men det är nötter,kola och choklad i en och samma.

  • Amika 30 december 2007

    Skrivet av helenpson den 30 dec 2007

    choklad,pecannöt och minns inte vad den heter men det är nötter,kola och choklad i en och samma.

    Rocky road? :)

  • Fishli 2 januari 2008

    Vädligt förtjust i mövenpick, som de sorterna fanns där jag brukar handla kulglass skulle det bli: Swiss choklate (med stora chokladbitar i,), Maple Walnut och pannacotta. Men annars brukar det bli Dumle, Lemoncurd och polka :)

  • lindzan 2 januari 2008

    Är det någon som smakat Ben and Jerrys glass. Svindyr men såå god...(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.