Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

ÖL

  • styvan 21 januari 2008

    Ingen ölälskare men Bjornebryg på flaska (finns i Danmark men inte i Sverige vad jag vet) är den bästa ölen jag druckit...mild och god(Y)

  • Aspholme 21 januari 2008

    Old Gold

  • evaldo 21 januari 2008

    Budweiser

  • tina62 21 januari 2008

    Heinecken, tuborg eller slotts guld.

  • Okänd 21 januari 2008

    Slottskällans Roslager! är bara så god! annars blir det mest Mariestad ,
    (Y)fast det är klart ligga på stranden på Kata och hinka Singha är inte helt fel(L)

  • tuden 21 januari 2008

    Den godaste ölen som finns är Thai beer SINGHA dricker bara det.

  • amorboy 21 januari 2008

    Varför dricka öl när det finns mjölk och coca cola =)

  • Okänd 21 januari 2008

    Skrivet av amorboy den 21 jan 2008

    Varför dricka öl när det finns mjölk och coca cola =)



    :D Jo för mjölk är inte bra för man kan få mjölk fettma & som alla vet är cola inte bra för tandsebissingarna!

    men öl är bra för allt!!
    man blir gladare & snyggare ju mer man dricker (Y)

  • amorboy 21 januari 2008

    Skrivet av zarre den 21 jan 2008

    Skrivet av amorboy den 21 jan 2008

    Varför dricka öl när det finns mjölk och coca cola =)



    :D Jo för mjölk är inte bra för man kan få mjölk fettma & som alla vet är cola inte bra för tandsebissingarna!

    men öl är bra för allt!!
    man blir gladare & snyggare ju mer man dricker (Y)



    Ganska intressanta påståenden du kommer med med. Jag hoppas väl egentligen att du är lite ironisk. men du får ju gärna motivera vad du menar med att man blir snyggare av Öl. Jag själv är väldigt skeptiskt till all alkohol då jag är nykter sedan snart 3 år och jag har mest fått negativa konsekvenser då jag druckit. visst jag accepterar att folk dricker alkohol och tycker att öl är gott, men att påstå att Öl gör dig snyggare tycker jag är litet slag under bältet.

  • Okänd 21 januari 2008

    Deppa inte ihop nu!!! ironi vet du kompis
    man känner sig snyggare men blir fulare

    se så ja gaska upp dig nu.....

  • amorboy 21 januari 2008

    Nejdå krävs nog lite mer för o få mig att deppa ihop =).. förstod väl även jag att du hade ironi i dig ... =) ha en underbar dag =)

  • Gonta 21 januari 2008

    Är ingen öl älskare men KUNG är nog den jag tycker är bäst

  • pehrzonflickan 21 januari 2008

    Skrivet av zarre den 21 jan 2008

    Skrivet av amorboy den 21 jan 2008

    Varför dricka öl när det finns mjölk och coca cola =)



    :D Jo för mjölk är inte bra för man kan få mjölk fettma & som alla vet är cola inte bra för tandsebissingarna!

    men öl är bra för allt!!
    man blir gladare & snyggare ju mer man dricker (Y)

    Hm...jag håller med. Jag ÄLSKAR öl, kanske liet för mycket. Tar alltid lättöl till dagens och pripriterar en stor stark famför en gin & tonic på krogen...hellre än mjälk! Visst känner man sig snyggare om inte annat...och lite flirtig, vilket bara är bra!

  • Snorkfroken 21 januari 2008

    Sol och Carlsberg är mina favoriter :)

  • amorboy 21 januari 2008

    Skrivet av pehrzonflickan den 21 jan 2008

    Skrivet av zarre den 21 jan 2008

    Skrivet av amorboy den 21 jan 2008

    Varför dricka öl när det finns mjölk och coca cola =)



    :D Jo för mjölk är inte bra för man kan få mjölk fettma & som alla vet är cola inte bra för tandsebissingarna!

    men öl är bra för allt!!
    man blir gladare & snyggare ju mer man dricker (Y)

    Hm...jag håller med. Jag ÄLSKAR öl, kanske liet för mycket. Tar alltid lättöl till dagens och pripriterar en stor stark famför en gin & tonic på krogen...hellre än mjälk! Visst känner man sig snyggare om inte annat...och lite flirtig, vilket bara är bra!



    det du vill komma till är att du inte klarar av att vara dig själv när du är nykter? =)

  • gosrosen 21 januari 2008

    Jag ammar fortfarande så jag har inte druckit på ca 18 månader!
    så just nu skulle nästan vilken öl som helst sitta fint!
    tex norrlands guld!

  • celice 22 januari 2008

    :) Är ingen stor konsument av öl, men om jag skall ha något skall det vara ljust, nu senast köpte jag ett som kom från Croatica och det heter Karlov^cko

  • evaldo 22 januari 2008

    Påskebrygd

  • amorboy 22 januari 2008

    får en oinvigd undra vad päskebrygd är ?

  • Jessika 22 januari 2008

    Guinness eller Kilkenny på tapp är aldrig fel. Innis & Gunn är en annan favorit men som tyvärr är rätt så dyrt öl, tycker i alla fall jag, ca 20 kr flaskan på bolaget.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.