Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kycklingrullader.....

  • ylwa 25 november 2008

    Nu sitter jag här och försöker komma på vad jag skall göra till middag i kväll.... :o

    Kycklingrullader skulle ju vara gott, :) men kan inte komma på något gott att rulla in... :'( Någon som har ett favoritrecept eller ett bra tips. (Y)

    Ylwa :D

  • segerwitch 25 november 2008

    (L)De här är bara en dröm, jätte goda(Y)

    Champinjonfyllda kycklingfiléer med marsalasås

  • ylwa 25 november 2008

    Tackar. (L)
    Det lät ju jätte gott. (Y) Det ska testas.
    Kram Ylwa

  • segerwitch 25 november 2008

    Skrivet av ylwa den 25 nov 2008

    Tackar. (L)
    Det lät ju jätte gott. (Y) Det ska testas.
    Kram Ylwa


    (Y)(Y)(Y)(Y)

  • elpatron 25 november 2008

    eller mixa ner goda korvar, tillsätt basilika timjan och en par andra örter till mixen. Rulla in det i kycklingen, svep om med bacon så det blir som en smällkaramell, låt det sjuda i vatten 20 min, sen in i ugnen. MUMS

  • ylwa 25 november 2008

    Tack!

    Det lät inte heller så dumt. (Y)
    Ylwa.

  • ida85 25 november 2008

    du kan ju alltid fylla dem med fetaost & soltorkade tomater. Sen rulla bacon runt dem för att innehållet ej ska rinna ut så mkt ! Sååååå gott & så enkelt !(Y)

  • farmormor 25 november 2008

    Varför inte lägga först en skinkskiva och sedan en ostskiva på en utbankad kycklingfilé ( så att den blir tunn) rulla ihop och fäst med tandpetare.
    (Y):p

  • ylwa 25 november 2008

    Tackar!
    Allt låter så gott.(L)
    Så nu är det bara att välja vilket, eller så får jag göra lite av varje. (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.