Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tips på nyttiga, enkla och snabba huvudrätter

  • skumbananen2 9 mars 2011

    Är en tjej på 14 år som precis fastnat för matlagning och tycker det är jättekul att testa på nya recept. Så jag skulle vilja ha lite tips på recept, det finns ju massor på denna sida men det är svårt att veta vilka som är bra och enkla.

    Som sagt jag vill ha enkla recept (eftersom jag är nybörjare) men även nyttiga (mycket grönsaker och proteiner blandat med lagom kolhydrater och nyttiga fetter) och sen får de gärna var snabba att göra och inte innehålla en massa ingredienser och konstiga ingredienser som är svåra att få tag på (allting blir så mycket jobbigare då).

    Så dags att börja tipsa! Tack på förhand! :)

  • alindalinda 10 mars 2011

    har två busenkla och snabba recept i min kokbok;
    Kyckling och pasta till brorsan
    samt
    Pastasås med skinka och persilja

    men det finns tusen åter tusen enkla och goda recept hos många fina och ambitiösa användare här på MK. kolla gärna in min kokbok för mina personliga favoriter hittills. Det är fantastiskt vilken matglädje det finns här! {blowkiss}

  • slatten32 10 mars 2011

    Jag la tidigare idag upp ett recept på lax i kokosmjölk.
    Enkelt, nyttigt och gott!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.