Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

[Video] Fårostpasta

  • flibben 5 april 2010

    Hej allihopa!

    Nu har jag gått loss igen och gjort en video på ett recept, har slängt upp receptet på MK också såklart!

    Hoppas ni gillar den här videon, det är grymt gott, väldigt lätt att laga och går snabbt, så det borde spela väl i händerna på dom flesta!

    Jag tar gärna emot tips på hur jag kan göra vidoerna bättre, om det är något speciellt som jag kanske ska tänka på, ha med eller ta bort. Vet ni kanske något som ni skulle vilja se bli lagat? Jag är öppen för det mesta och så länge det inte är någon väldigt avancerad nivå på matlagnignen så kan jag alltid göra ett försök!

    Må gott! // flibb

    Videon hittar ni här: http://ubetoo.com/flibben/29430

    Fårostpasta

  • jimboz 5 april 2010

    Jag gillar din kockmössa..Nu var det länge sedan jag tittade in i ett storkök men visst fan e den snyggare än dom var förr ..Skämt o sido....Jag gillar dina videos och har inget annat tips att ge dig än att fortsätta i din egen stil..
    Fårostpastan ska jag definitivt göra för den är helt i smak med vad jag gillar.. Thumbs up :)

  • flibben 5 april 2010

    Tackar jimboz!

    I will keep it up, ska göra mitt bästa på den fronten, det är grymt skoj att pilla ihop grejerna och det får mig att testa nya recept :) Angående kockmössan så är det min personliga favorit, och visst stilen har ju utvecklats lite, haha.

    Vi får se vad det blir härnäst :-]

  • Forsen 5 april 2010

    Kul med en matlagningsvideo, det såg både gott och snabblagat ut, måste testas. Bra att alla ingredienser både visas och listas så man slipper fundera på vad det är som används.
    Ser fram emot fler filmer :)

  • flibben 5 april 2010

    Kul att du gillade den Forsen! Jag försöker jobba mot att det ska vara så tydligt och lätt att förstå alla momenten :-]

    Om du vill se fler videor så finns det en del på http://ubetoo.com/flibben ska försöka fortsätta få fram någon/några i veckan.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.