Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Smörgåstårta

  • virre82 10 mars 2008

    Hej jag skulle behöva få nått förslag på god smörgåstårta till min sambos 25års fest, äter inget med skaldjur helst nått med ost och skinka!! Tack på förhand

  • lennali 10 mars 2008

    Här får du två förslag på smörgåstårta, du behöver bara byta ut räkosten mot skinkost och dekorera med skinka och ex mimosasallad i stället för räkor.
    På förslag två Åkes friska smörgåstårta hoppa du bara över dekorationen med räkor och tar nåt annat i stället.
    Smörgåstårta – på mitt sätt
    Åkes friska smörgåstårta

  • Lilljeppe 10 mars 2008

    [recept]11651[recept]

    sen har jag en med ädelost som jag inte lagt in. Den brukar vara väldigt populär. Säg till om du vill ha den så lägger jag in den.(Y)

  • Lilljeppe 10 mars 2008

    Randig smörgårslängd
    Nytt försök:p

  • Jessika 11 mars 2008

    Här kommer ytterligare en:
    Smörgåstårta med tonfisk

  • Jessika 11 mars 2008

    Missade en bit..... På Smörgåstårtan med tonfisk står det garnering med räkor. När min kompis kommer har jag bytt räkorna mot lax eller rostbiff eftersom hon är allergisk. Det fungerar faktiskt riktigt bra ihop.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.