Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bild på Alice

  • systeryster 3 juli 2008

    Roligt att få se Alice, så fint sköldpaddstecknad och rosa trampdynor.Kommer att bli en riktig skönhet det ser man redan.:)

  • monac 3 juli 2008

    jag vill oxå ha en katt:o....gud så söt hon är!!!!
    grattis till att du fick bli Alices människa då,Lindanemon!(L)

  • Amika 3 juli 2008

    Underbara människa. :)
    Tack för att du hjälpte Alice och gav henne ett hem. :)

  • irrevirre 3 juli 2008

    NU fann jag historien bakom. Hade inte sett tråden. Tur kanske för då hade jag gråtit.
    MEN det gick bra! Vi hade också en sköldpaddsfärgad kisse en gång och än idag saknar vi den. Min mamma och jag kan inte nämna henne förren vi har tårar i ögonen. Har haft flera katter förr men INGEN som lilla Schatz.(som betyder "min skatt eller sötnos" på tyska)

    Idag passar det tyvärr inte att ha husdjur. Den skulle bli för mycket ensam nu när vi flyttat från småland där mina föräldrar bor. Dessutom har min man fått allergi. Så vi får glädjas åt andras katter. Och DET gör vi!
    Alice var ett fint namn.

  • Amika 3 juli 2008

    Alice är nog vad man kan kalla matklubbens egen lilla huskatt numera? :D

  • Amika 4 juli 2008

    puff puff bara för att hon är så söt

  • Wombat04 4 juli 2008

    Och så har hon fått en alldeles egen stänkare i Matklubbens nyhetsbrev också, har ni sett det?
    (L)

  • pia61 4 juli 2008

    Skrivet av Amika den 3 jul 2008

    Alice är nog vad man kan kalla matklubbens egen lilla huskatt numera? :D


    Håller helt med! (Y)
    Underbar :)-skens historia...!!!
    Kul att dom tog upp det i nyhetsbrevet också! (Y)
    Allt behöver inte handla om mat! (L)

  • Ekorrungen 5 juli 2008

    Vilken gullig kisse, blir nog väl omhändertagen där den hamnade:D(Y):)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.