Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

det är mycket paprikor,broccoli en och annan banan samt hundar

  • Okänd 18 januari 2008

    (N) varför har man inte bild på sig????

  • Okänd 18 januari 2008

    Glöm inte min Tigerunge ,haha. Kanske inte alla vill skylta med sina foton av olika skäl.Och det får man respektera.Jag ska sätta in foto framöver, så hav tröst tills dess.:D:D:D

  • Okänd 18 januari 2008

    ska försöka:):):)

  • snutten 18 januari 2008

    Jag håller med Liliane att man kanske inte vill skylta med sina foton...Men vet du?! Man kanske inte ens har ett foto av sig själv - förutom när man var bebis ( hahahahaha man får scanna in ett sånt, så har man iaf ett foto på sig själv):p

  • Okänd 18 januari 2008

    Skrivet av snutten den 18 jan 2008

    Jag håller med Liliane att man kanske inte vill skylta med sina foton...Men vet du?! Man kanske inte ens har ett foto av sig själv - förutom när man var bebis ( hahahahaha man får scanna in ett sånt, så har man iaf ett foto på sig själv):p


    Bra ide med bebiskort(Y)(Y)(Y)

  • snutten 18 januari 2008

    Mmm, visst var det!?
    Men jag tror att Zahr kanske är lite nyfiken på alla oss katter, paprikor, bananer m.m.
    Hihihi vad besviken han skulle bli!
    Nej, skämt åsido, visst vore det trevligt med någon form av foto på sig själv

  • anluk 18 januari 2008

    Har inga bra kort på mig själv, gillar inte att vara på bild. Kissen är mycket sötare dessutom:p

  • bejofr 18 januari 2008

    alla har ju inte möjlighet att skanna in bilder hur som helst heller.

  • snutten 18 januari 2008

    ..........tycker inte heller om att vara på bild.......

  • Mizan_ 18 januari 2008

    håller med att jag har inge bra foto på mej, dessutom e´dotter mycke sötare......

  • Deeessan 18 januari 2008

    Jag har en bild på mig, men det var för ca 2 år sedan när vi åkte skidor i Funäsdalen (Y). Kan byta bild om ni vill se hur jag ser ut.:)

  • 18 januari 2008

    som fotograf så har jag MASSOR av bilder, och jag gillar byta profilbild lite då och då, så kanske nästa gång

  • Amika 19 januari 2008

    Skrivet av zahr den 18 jan 2008

    (N) varför har man inte bild på sig????



    :p Ha ha ha!

  • Hjotrongull 19 januari 2008

    Ja det kan man ju fråga sig....Kanske kommer en bild framöver....men bara kanske...(H)

  • inla 19 januari 2008

    Kanske, kanske kommer bild.....Men jag bryr mig inte vilket om ni har det eller ej..(H)

  • Okänd 19 januari 2008

    Nä nä nä !! men ska man spara något recept av någon så är det ju kul och se hur dom ser ut efter att ätit sina rätter,
    så man inte blir förgiftad:p:p:p jag litar mer på ett ansikte än en purjolök =)
    själv ser man ju ut som hejkon bacon men va gör det använd photoshop...
    "" skratt fniss flin "" :men det vore ju lite mer intimt ...som en stor mat famillia:)

  • Lilljeppe 19 januari 2008

    Jag tycker det är kul att se hur alla ser ut, men det måste vara med bekvämlighet man lägger ut bilden. Jag skulle inte heller lägga ut bild om jag inte tyckte jag hade någon som var ok att visa. Men visst är man nyfiken hur alla ni ser ut:p Tycker det är trevligt med fotografier. (Y)

  • irrevirre 19 januari 2008

    Jag uppskattar också när det finns en bild och tycker väl att alla paprikor och broccolis är lite trista.
    MEN om man inte vill vara på bild skall man slippa, absolut.
    Alla har nog kanske inte heller bilder på datorn att ladda ner.
    Den bild jag använder just nu har tagit framför datorn som har en photobooth. Den kan också förvränga bilderna totalt. Väldigt kul!
    Haha tror jag skall lägga in en sådan bild!!
    Problemet för mig är att jag vill både vara framför och bakom kameran;-)

  • snutten 19 januari 2008

    Förgiftad kan du ju bli ändå :p, men då har du ju ett ansikte att skylla på förstås!!!
    Det blev ett stort pådrag, bara för att du vill / tycker att man bör ha bild på sig själv...
    Själv tyckte jag bara det var kul att retas lite, :)
    och därför skrev jag att du var lite nyfiken på oss...

  • Hjotrongull 19 januari 2008

    Skrivet av inla den 19 jan 2008

    Kanske, kanske kommer bild.....Men jag bryr mig inte vilket om ni har det eller ej..(H)


    Jag håller med dig:) Bilden är inte det viktiga!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.