det är mycket paprikor,broccoli en och annan banan samt hundar
Okänd18 januari 2008
(N) varför har man inte bild på sig????
Okänd18 januari 2008
Glöm inte min Tigerunge ,haha. Kanske inte alla vill skylta med sina foton av olika skäl.Och det får man respektera.Jag ska sätta in foto framöver, så hav tröst tills dess.:D:D:D
Okänd18 januari 2008
ska försöka:):):)
snutten18 januari 2008
Jag håller med Liliane att man kanske inte vill skylta med sina foton...Men vet du?! Man kanske inte ens har ett foto av sig själv - förutom när man var bebis ( hahahahaha man får scanna in ett sånt, så har man iaf ett foto på sig själv):p
Okänd18 januari 2008
Skrivet av snutten den 18 jan 2008
Jag håller med Liliane att man kanske inte vill skylta med sina foton...Men vet du?! Man kanske inte ens har ett foto av sig själv - förutom när man var bebis ( hahahahaha man får scanna in ett sånt, så har man iaf ett foto på sig själv):p
Bra ide med bebiskort(Y)(Y)(Y)
snutten18 januari 2008
Mmm, visst var det!?
Men jag tror att Zahr kanske är lite nyfiken på alla oss katter, paprikor, bananer m.m.
Hihihi vad besviken han skulle bli!
Nej, skämt åsido, visst vore det trevligt med någon form av foto på sig själv
anluk18 januari 2008
Har inga bra kort på mig själv, gillar inte att vara på bild. Kissen är mycket sötare dessutom:p
bejofr18 januari 2008
alla har ju inte möjlighet att skanna in bilder hur som helst heller.
snutten18 januari 2008
..........tycker inte heller om att vara på bild.......
Mizan_18 januari 2008
håller med att jag har inge bra foto på mej, dessutom e´dotter mycke sötare......
Deeessan18 januari 2008
Jag har en bild på mig, men det var för ca 2 år sedan när vi åkte skidor i Funäsdalen (Y). Kan byta bild om ni vill se hur jag ser ut.:)
18 januari 2008
som fotograf så har jag MASSOR av bilder, och jag gillar byta profilbild lite då och då, så kanske nästa gång
Amika19 januari 2008
Skrivet av zahr den 18 jan 2008
:p Ha ha ha!
Hjotrongull19 januari 2008
Ja det kan man ju fråga sig....Kanske kommer en bild framöver....men bara kanske...(H)
inla19 januari 2008
Kanske, kanske kommer bild.....Men jag bryr mig inte vilket om ni har det eller ej..(H)
Okänd19 januari 2008
Nä nä nä !! men ska man spara något recept av någon så är det ju kul och se hur dom ser ut efter att ätit sina rätter,
så man inte blir förgiftad:p:p:p jag litar mer på ett ansikte än en purjolök =)
själv ser man ju ut som hejkon bacon men va gör det använd photoshop...
"" skratt fniss flin "" :men det vore ju lite mer intimt ...som en stor mat famillia:)
Lilljeppe19 januari 2008
Jag tycker det är kul att se hur alla ser ut, men det måste vara med bekvämlighet man lägger ut bilden. Jag skulle inte heller lägga ut bild om jag inte tyckte jag hade någon som var ok att visa. Men visst är man nyfiken hur alla ni ser ut:p Tycker det är trevligt med fotografier. (Y)
irrevirre19 januari 2008
Jag uppskattar också när det finns en bild och tycker väl att alla paprikor och broccolis är lite trista.
MEN om man inte vill vara på bild skall man slippa, absolut.
Alla har nog kanske inte heller bilder på datorn att ladda ner.
Den bild jag använder just nu har tagit framför datorn som har en photobooth. Den kan också förvränga bilderna totalt. Väldigt kul!
Haha tror jag skall lägga in en sådan bild!!
Problemet för mig är att jag vill både vara framför och bakom kameran;-)
snutten19 januari 2008
Förgiftad kan du ju bli ändå :p, men då har du ju ett ansikte att skylla på förstås!!!
Det blev ett stort pådrag, bara för att du vill / tycker att man bör ha bild på sig själv...
Själv tyckte jag bara det var kul att retas lite, :)
och därför skrev jag att du var lite nyfiken på oss...
Hjotrongull19 januari 2008
Skrivet av inla den 19 jan 2008
Kanske, kanske kommer bild.....Men jag bryr mig inte vilket om ni har det eller ej..(H)
Glöm inte min Tigerunge ,haha. Kanske inte alla vill skylta med sina foton av olika skäl.Och det får man respektera.Jag ska sätta in foto framöver, så hav tröst tills dess.:D:D:D
ska försöka:):):)
Bra ide med bebiskort(Y)(Y)(Y)
Mmm, visst var det!?
Men jag tror att Zahr kanske är lite nyfiken på alla oss katter, paprikor, bananer m.m.
Hihihi vad besviken han skulle bli!
Nej, skämt åsido, visst vore det trevligt med någon form av foto på sig själv
Har inga bra kort på mig själv, gillar inte att vara på bild. Kissen är mycket sötare dessutom:p
alla har ju inte möjlighet att skanna in bilder hur som helst heller.
..........tycker inte heller om att vara på bild.......
håller med att jag har inge bra foto på mej, dessutom e´dotter mycke sötare......
Jag har en bild på mig, men det var för ca 2 år sedan när vi åkte skidor i Funäsdalen (Y). Kan byta bild om ni vill se hur jag ser ut.:)
som fotograf så har jag MASSOR av bilder, och jag gillar byta profilbild lite då och då, så kanske nästa gång
:p Ha ha ha!
Ja det kan man ju fråga sig....Kanske kommer en bild framöver....men bara kanske...(H)
Nä nä nä !! men ska man spara något recept av någon så är det ju kul och se hur dom ser ut efter att ätit sina rätter,
så man inte blir förgiftad:p:p:p jag litar mer på ett ansikte än en purjolök =)
själv ser man ju ut som hejkon bacon men va gör det använd photoshop...
"" skratt fniss flin "" :men det vore ju lite mer intimt ...som en stor mat famillia:)
Jag tycker det är kul att se hur alla ser ut, men det måste vara med bekvämlighet man lägger ut bilden. Jag skulle inte heller lägga ut bild om jag inte tyckte jag hade någon som var ok att visa. Men visst är man nyfiken hur alla ni ser ut:p Tycker det är trevligt med fotografier. (Y)
Jag uppskattar också när det finns en bild och tycker väl att alla paprikor och broccolis är lite trista.
MEN om man inte vill vara på bild skall man slippa, absolut.
Alla har nog kanske inte heller bilder på datorn att ladda ner.
Den bild jag använder just nu har tagit framför datorn som har en photobooth. Den kan också förvränga bilderna totalt. Väldigt kul!
Haha tror jag skall lägga in en sådan bild!!
Problemet för mig är att jag vill både vara framför och bakom kameran;-)
Förgiftad kan du ju bli ändå :p, men då har du ju ett ansikte att skylla på förstås!!!
Det blev ett stort pådrag, bara för att du vill / tycker att man bör ha bild på sig själv...
Själv tyckte jag bara det var kul att retas lite, :)
och därför skrev jag att du var lite nyfiken på oss...
Jag håller med dig:) Bilden är inte det viktiga!!