Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Facebooknörd? Det är jag

  • jenkar 18 oktober 2008

    Jag e medlem men börjar lessna.. kanske om ni addar mig att jag tycker det blir roligare igen...:p.

  • tina62 18 oktober 2008

    :p jag är där oxå sedan ett tag tillbaka. Det är jätteroligt!
    Jag har träffat en klasskompis sedan vi gick i 3:an, Queenie, anluk, Lindanemon mfl. Lägg ut era mailadresser så kan vi adda varann.

    Det bästa är kanske om vi skickar adresserna i meddelanden till varann.

  • Jempa1 18 oktober 2008

    Jag är oxå facebokksnörd! :D Jag är inne flera gånger per dag! hihi
    Men jag gillar Gamla FB mer!! *Saknar*

  • TrostaKnyttet 18 oktober 2008

    Jag finns också där! Är visserligen inte så aktiv i alla Hugs, Pokes, Hotties fore sale och vad de heter, utan koncentrerar mig på att återfinna gamla vänner från barndom och ungdomstid. Det är ett kul sätt att känna att man fortfarande har kontakt med dem. Sen gillar jag Lil green patch och Lil blu sea (tror jag det nya hette) eftersom jag inbillar mig att jag hjälper miljön. :)

    Ibland får man något fånigt videoklipp att fnissa åt också - det är helkul! :D

    Jag addar gärna trevliga människor härifrån också. Jag är så ny än, men tar gärna emot allt jag kan få...:p

    //Kat.

  • Queenie 18 oktober 2008

    Om det är någon som vill adda mig, skicka gärna ett pm, tycker bara det är kul med fler vänner på facebook.

  • Bowmore 18 oktober 2008

    Skrivet av Queenie den 18 okt 2008

    Om det är någon som vill adda mig, skicka gärna ett pm, tycker bara det är kul med fler vänner på facebook.


    Säger detsamma... :D

  • anluk 18 oktober 2008

    Säger som Quennie och Bowmoore, gärna fler vänner!

  • Smulpajen 18 oktober 2008

    Skrivet av Smulpajen den 18 okt 2008

    Jag funderar fortfarande! Är mån om min integritet på nätet. Men när jag får tillräckligt med tid att studera sidan närmare ska jag göra ett besök. Vad är den stora skillnade mellan msn och facebook?

  • mal 18 oktober 2008

    Jag älskar FB, men visst kan det bli lite tjatigt ibland... (Y)

  • Queenie 18 oktober 2008

    Men smulpajen, det vore ju så kul om du också fanns på Facebook.

  • Linlock 18 oktober 2008

    Bor i en liten stad där man stöter på gamla klasskamrater från lågstadiet på "konsum" titt som tätt och inte hälsar på varandra.. men plötsligt blir man addad som "friend" på facebook. Ett fenomen är vad det är. Men roligt!(Y)

  • EnsammaMamman 18 oktober 2008

    Finns också på Facebook men har väldigt dålig koll på hur det fungerar. Lär mig väl någon gång.

  • anluk 18 oktober 2008

    Bor oxå i en småstad, men har hittat klasskamrater som bor i Fort Lauderdale och Alaynia och vänner i london och i hela sverige. Hittade en brevkompis från 80-talet som jag inte haft kontakt med på ca 20 år. Kanonroligt.

  • MrsCash 18 oktober 2008

    Var en Facebook "nörd" förut, men har tappat intresset för den sidan... (N):Z

  • anluk 18 oktober 2008

    Nu tar vi "gamlingar" över sidan.........:p

  • Kicki8 18 oktober 2008

    Är oxå med, men inte ute så mycket,Har förmodligen inte fattat grejen ännu..:)

  • Smulpajen 18 oktober 2008

    Skrivet av Queenie den 18 okt 2008

    Men smulpajen, det vore ju så kul om du också fanns på Facebook.

    Hehe! Jag funderar fortfarande:D Men snälla upplys en okunnig, vad är den stora skillnaden på msn och facebook? Vad är bra, vad är dåligt? Jag blir gärna omvänd om ni kan övertyga mig fördelarna (H)

  • Queenie 18 oktober 2008

    I facebook kan man skicka roliga grejer till varandra, kommentera folks bildder, skriva i folks log, adda "kändisar". Det kan man inte på MSN, msn är ju ett rent chatprogram, på Facebook kan man göra så mkt mer, exempelvis ha "kuddkrig", ta lite roliga frågesportstävlingar, det finns huur mkt sm helst och jag har ine lärt mig allt än.

  • Queenie 18 oktober 2008

    Dessutom har jag ju flera från matklubben bland mina vänner nu, vilket ju är jättekul.

  • anluk 18 oktober 2008

    Kuddkrig, ja hälsa bowmore att han kan redan ge upp(L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.