Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Fiktiva figurer

  • boz1965 15 december 2010

    Vilken fiktiv figur är du?

    http://www.ne.se/fiktivafigurer/

    Själv är jag tydligen Martin Beck. :D

    "Martin Beck är en underfundig problemlösare och ibland lättretad. Är hängiven sitt arbete."

  • NinniM 15 december 2010

    Och jag är tydligen Kitty

    "Kitty är en ung och smart problemlösare. Hon är präktig och bra på allt hon tar sig för."

  • soccermum 15 december 2010

    Hmmm... Lancelot... :DD

    "Lancelot är en av riddarna kring runda bordet. Är emotionell och förblindas av kärlek. Det ohämmade begäret blir dock för mycket."

  • Mistys 15 december 2010

    Jag blev två olika fast jag svarade lika båda gångerna :\

  • Cassiopeya 15 december 2010

    Haha jag blev Bridget Jones, jag älskar Bridget! Men jag tror knappast att jag är så lik henne :o

  • Mellanbellan 15 december 2010

    Jag är Joacim von Anka. Gillar att bada i pengar...fniss.

  • idea_ 16 december 2010

    Jag är visst afrodite {beauty} inte mig emot om jag bara hade hennes makt att få folk att bli kär i mig :)

  • AirWomen88 16 december 2010

    jag är tydligen Mumintrollet
    Mumintrollet är ärlig, konservativ och lättsårad. Familjekär och vill inte flytta hemifrån.

  • Okänd 16 december 2010

    Werther

    Känslosam och plågas av olycklig kärlek
    Trendskapare inom modet.

    Ps. intressant test. Ds

  • soccermum 16 december 2010

    Skrivet av Misty09 den 15 dec 2010

    Jag blev två olika fast jag svarade lika båda gångerna :\


    När någon skriver så måste jag ju bara testa igen jag med..ler,,
    Jag blev samma både andra och tredje gången så jag är tydligen en riktig Lancelot ;)

  • Wombat04 16 december 2010

    Jag är Medusa ... hmmm ... gillar inte direkt tanken med ormar till hår och förstenande blick, samt att jag ska möta mitt öde i form av en sandalklädd man. Då får han banne mig inte ha strumpor i sandalerna ...

  • littlejohn 16 december 2010

    Stark och råbarkad typ det är tydligen jag det. Karl-Alfred blev det och f-n tro`t. :D

    Hm, tittade på min tvilling och då är jag Musse Pigg, pigg klyftig och handlingskraftig.Gillar utmatningar och äventyr med mina kompisar. Där ser man.

  • Mistys 16 december 2010

    Skrivet av soccermum den 16 dec 2010

    Skrivet av Misty09 den 15 dec 2010

    Jag blev två olika fast jag svarade lika båda gångerna :\


    När någon skriver så måste jag ju bara testa igen jag med..ler,,
    Jag blev samma både andra och tredje gången så jag är tydligen en riktig Lancelot ;)


    Haha jag blev både Afrodite och Filias Foog (stavas det så?)
    Trots samma svar!

  • Cassiopeya 16 december 2010

    Skrivet av Misty09 den 16 dec 2010

    Skrivet av soccermum den 16 dec 2010

    Skrivet av Misty09 den 15 dec 2010

    Jag blev två olika fast jag svarade lika båda gångerna :\


    När någon skriver så måste jag ju bara testa igen jag med..ler,,
    Jag blev samma både andra och tredje gången så jag är tydligen en riktig Lancelot ;)


    Haha jag blev både Afrodite och Filias Foog (stavas det så?)
    Trots samma svar!


    Först vart jag Bridget Jones, sedan Snobben och sedan Bridget Jones igen...hm är jag ambivalent också {question}:D

  • phoebe_pii 16 december 2010

    Karl-Alfred

    Karl-Alfred är en råbarkad sjöman som blir övernaturligt stark när han äter spenat. Blandar talfel med slang.

  • soccermum 16 december 2010

    Skrivet av Cassiopeya den 16 dec 2010

    Skrivet av Misty09 den 16 dec 2010

    Skrivet av soccermum den 16 dec 2010

    Skrivet av Misty09 den 15 dec 2010

    Jag blev två olika fast jag svarade lika båda gångerna :\


    När någon skriver så måste jag ju bara testa igen jag med..ler,,
    Jag blev samma både andra och tredje gången så jag är tydligen en riktig Lancelot ;)


    Haha jag blev både Afrodite och Filias Foog (stavas det så?)
    Trots samma svar!


    Först vart jag Bridget Jones, sedan Snobben och sedan Bridget Jones igen...hm är jag ambivalent också {question}:D


    Testade igen och fick....Japp, Lancelot.. Testade en femte gång med samma resultat..Typiskt..Jag som ville se vem jag är om jag inte är en kille :DD

    Kollade iaf min tvilling och fick fram en tjej-Bridget Jones
    "Bridget Jones håller vännerna högt och drömmer om den stora kärleken. Röker som en borstbindare och svär som få"

    Nja.. visst håller jag vännerna högt och vem drömmer inte om den stora kärleken (om man inte redan funnit den vill säga) men jag varken röker eller svär så jag får väl fortsätta vara en Lancelot helt enkelt-fem riddare på raken kan ju inte ha fel.. *flin*

  • marwis 16 december 2010

    Freja är en fornnordisk fruktbarhetsgudinna som har stor makt och ett rikt kärleksliv. Kan se in i framtiden. Det låter väl bra:)(L)

  • Okänd 16 december 2010

    Jag gjorde testet engång till baserat på hur jag var i yngre dagar och fick fram att jag var Harlekin

    Där ser man hur man kan förändras,,,,

  • busan37 16 december 2010

    Och jag blev David Copperfield

  • DoctorWho 16 december 2010

    Först blev jag Kurt Wallander (men jag varken röker eller gillar skräpmat) sedan Oliver Twist stämmer bäst; "han ser till att rättvisa skipas". Vill hellre vara Spindelmannen eller Batman. Testa vilken historisk person du är här: http://www.ne.se/historiska_personer Själv blev jag Marilyn Monroe. Rättat stavfel.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.