Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ha en riktigt trevlig helg allihopa !!

  • irrevirre 18 januari 2008

    Visst är fredag härligt!

    Jag skall slappa i kväll och i morgon skall vi nog titta på en fondtapet.
    I morgon kväll skall en väninna bussa ihop mig med en gäng kvinns som hon känner på en restaurang här i Malmö.

    Söndag blir det väl en mysdag hoppas jag.

    GO WEEKEND på er alla!! (Det var danska p.g.a mina danska chefer ..... man blir lite skadad hahahah)

  • Okänd 18 januari 2008

    Skrivet av snutten den 18 jan 2008

    Ha en trevlig helg alla trevliga o goa människor!
    Gör som jag och försök koppla av och bara njuta av helgen!
    (men som det ser ut just nu, kanske man åker på snöskottning)


    Jag ska mysa som din katt på bilden, men då kanske sambon kommer farandes ,eller vad tror ni.HAHA.:D

  • bejofr 18 januari 2008

    tack det samma. själv ska jag måla och plugga men ikväll vart det skönt att slappa lite.

  • MrsC 18 januari 2008

    Trevlig Helg...lördag jag åker till Upsalaför att handla till min 85 åriga mamma nyttigt och onyttigt...och flanerar lite i Gränby Centrum (Y)
    Ha dé gott :D

  • Deeessan 18 januari 2008

    Tack detsamma!!:) Har en kompis till min syster (och mig) som sover över(Y) Min syster är Russinet och kompisen är Challan :p Båda är medlemmar på matklubben.(Y)

  • Gunn57 18 januari 2008

    (Y) Tack det samma(Y)

  • Lilljeppe 18 januari 2008

    Skrivet av Libra den 18 jan 2008

    ...själv åker jag ner till föräldrarna i Piteå och får helpension....(Y)
    //Kram Libra


    Det lät skönt:p Själv får jag tillbaka min familj från Sälen, så nu får jag städa varje dag igen(N) Men jag har längtat otroligt efter min man och de stora barnen(L)

  • Hjotrongull 19 januari 2008

    Vi ska ha en riktigt skön "hemmahelg" och inte göra för mycket :Z Snart är det dags för den härliga lördagsfrukosten...älskar frukost...och sen ska det nog bakas lite kakor tror jag...Tråkigt väder ute idag...blåst....blåst...blåst...(N)då är det mysigt att baka:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.