Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Lind & resten av gänget, ni är välkomna att presentera Er

  • Bappi 30 september 2008

    Skrivet av segerwitch den 30 sep 2008

    Skrivet av Smulpajen den 30 sep 2008

    Matklubben är väl en smart affärsidé där vi medlemmar själva skapar innehållet och ägarna håvar in pengar på varje klick vi gör på ett recept, och på reklamintäkter. Godkännarna jobbar gratis och blir på så sätt utnyttjade. Tror vi kan skriva i all oändlighet om detta ämnet utan att få något svar. Det är ju som sagt vi som skapar klubben....


    :oÄr precis av samma mening! Tur att någon vågar skriva det!(Y)(Y)

    Yepp, bra sagt!

  • MalinJ 30 september 2008

    Jag blev lite nyfiken jag med och blädddrade lite. Under FAQ hittar man följande

    "Vilka är det som ligger bakom Matklubben?
    Det är företaget Produktion203 som i dagsläget driver Matklubben.se Ansvarig för den dagliga driften och ansiktet utåt på Matklubben är Mikael Lind. "

    De har en hemsida: http://www.produktion203.se/

    Skulle kunna tro att Lind inte ger ut privat presentation då detta är hans jobb....... :o

  • Queenie 1 oktober 2008

    Jag hade gärna också velat ha mer information. Börjar tröttna mer och mer då det ibland knappt går att komma in på sidan. Det funkar helt enkelt inte med en så seg server. Om man nu ska tro ?? på nyhetsbrevet man får att det varje vecka kommer mellan 3000-4000 nya medlemmar, då funkar det verkligen inte med samma sega server. Något måste göras, innan alla medlemmar tröttnar.

  • ikah 1 oktober 2008

    Men snälla sluta klaga nu!:'(
    De gör nog sitt bästa, kan inte vara lätt att vara alla till lags och samtidigt få allt att fungera.

    Till slut kanske de inte orkar höra om alla bara klagar och stänger ner hela Matklubben.se.
    Det senaste halvåret har det varit mycket gnäll om MK.
    Först ville alla att sidan skulle förbättras och när de gör om sidan är det heller inte bra.:o

    Allt kan inte fungera på en gång!!!

    Vill ge en bukett med rosor åt Lind och gänget som kämpar med att få allt att fungera fast vi bara gnäller och tjatar.(L)

    /ika

  • festmaten 1 oktober 2008

    Helt klart har det blivit många förbättringar, som vi alla har nytta av(Y)

    men...... varför är det bara denna sidan som är så himla långsam??? det funkar mycket bättre på andra matsidor. Risken finns att många tröttnar när man skall vänta i flera minuter på en ny sida. DET måste Lind & co förstå. Startar man upp en sådan här sida, då måste man också veta hur man skall få det att fungera.

    Under fliken Hem kommer jag varken in på Annonsinformation, Om Matklubben.se eller Kontakta oss. Kan vara så att sidorna är under arbete, men det borde ju framgå i så fall!!!!!

  • Bappi 1 oktober 2008

    En del av Matklubbens medlemmar tycker att vi gnäller och tjatar?!?!

    Vänliga ord om att någon ska stiga ut ur mörkret och presentera hela sin idè
    med Matklubben är då för mig inget gnäll eller tjat.

    Rosor hit och dit är väl aldrig fel för någon men ...
    Jag vill ha klartext hur allt fungerar eller hur det är tänkt att det ska fungera. Är allt så bra som ikah säger så har då ledningen inget att skämmas för.

    När blev vanligt sunt bondförnuft plus en undran om hur MK är uppbyggt och ska fungera, gnäll?

  • Smulpajen 1 oktober 2008

    Eftersom det är vi som gör MK måste vi också få ha synpunkter på hur det sköts. Det är sjyst att ge medlemmarna info om varför vissa saker funkar mer eller mindre bra. På alla seriösa företag, klubbar, hemsidor mm görs detta. Men här är det ytterst sällan man får veta något. Jag tror inte det finns så stort personligt intresse för den här sidan, tyvärr. Tråkigt, eftersom det är ett riktigt bra koncept. Hade det funnits en aktiv och fungerande dialog mellan medlemmar och ägare hade det varit en riktigt bra klubb. Men dit verkar det oändligt långt. Om vi nånsin kommer dit. Klubbens ledare borde tänka om. Klubben har blivit så stor, om man får tro medlemsantalet, så då skulle alla tjäna på att de var mer tillmötesgående.

  • Bappi 1 oktober 2008

    Skrivet av Smulpajen den 1 okt 2008

    Eftersom det är vi som gör MK måste vi också få ha synpunkter på hur det sköts. Det är sjyst att ge medlemmarna info om varför vissa saker funkar mer eller mindre bra. På alla seriösa företag, klubbar, hemsidor mm görs detta. Men här är det ytterst sällan man får veta något. Jag tror inte det finns så stort personligt intresse för den här sidan, tyvärr. Tråkigt, eftersom det är ett riktigt bra koncept. Hade det funnits en aktiv och fungerande dialog mellan medlemmar och ägare hade det varit en riktigt bra klubb. Men dit verkar det oändligt långt. Om vi nånsin kommer dit. Klubbens ledare borde tänka om. Klubben har blivit så stor, om man får tro medlemsantalet, så då skulle alla tjäna på att de var mer tillmötesgående.

    Dagens ros går till dig smulpajen för dina tänkvärda och inte "tjatiga" funderingar kring vår MK. Ärlighet varar alltid längst!

  • Smulpajen 1 oktober 2008

    Skrivet av bappi den 1 okt 2008

    Skrivet av Smulpajen den 1 okt 2008

    Eftersom det är vi som gör MK måste vi också få ha synpunkter på hur det sköts. Det är sjyst att ge medlemmarna info om varför vissa saker funkar mer eller mindre bra. På alla seriösa företag, klubbar, hemsidor mm görs detta. Men här är det ytterst sällan man får veta något. Jag tror inte det finns så stort personligt intresse för den här sidan, tyvärr. Tråkigt, eftersom det är ett riktigt bra koncept. Hade det funnits en aktiv och fungerande dialog mellan medlemmar och ägare hade det varit en riktigt bra klubb. Men dit verkar det oändligt långt. Om vi nånsin kommer dit. Klubbens ledare borde tänka om. Klubben har blivit så stor, om man får tro medlemsantalet, så då skulle alla tjäna på att de var mer tillmötesgående.

    Dagens ros går till dig smulpajen för dina tänkvärda och inte "tjatiga" funderingar kring vår MK. Ärlighet varar alltid längst!

    Tack :$ *rodnar* Jag delar med mig av rosen till dig och alla andra här som vågar föra fram sina åsikter även om dom är kritiska(Y)

  • Lind 1 oktober 2008

    Hej alla i tråden!

    Vi som driver matklubben har verkligen ingen anledning att dölja vilka vi är. Visst har vi kanske har varit lite otydliga med detta, men nu finner ni mer information om oss här: http://www.matklubben.se/om.html.

    Ber om ursäkt att det tagit lång tid för oss att svara i denna tråd, men när man är uppe i all utveckling kring matklubben är det svårt att hinna med.

    MVH,
    Lind

  • Smulpajen 1 oktober 2008

    Skrivet av Lind den 1 okt 2008

    Hej alla i tråden!

    Vi som driver matklubben har verkligen ingen anledning att dölja vilka vi är. Visst har vi kanske har varit lite otydliga med detta, men nu finner ni mer information om oss här: http://www.matklubben.se/om.html.

    Ber om ursäkt att det tagit lång tid för oss att svara i denna tråd, men när man är uppe i all utveckling kring matklubben är det svårt att hinna med.

    MVH,
    Lind

    Hej Lind!
    Trevligt att du tog dig tid att svara(Y) Hoppas du och de andra vill vara tydligare i framtiden. Det blir så mycket bättre stämning då! Gör gärna en flik på första sida där du kan skriva in drifstörningar och annan nyttig info.:)

  • Bappi 1 oktober 2008

    Skrivet av Smulpajen den 1 okt 2008

    Skrivet av Lind den 1 okt 2008

    Hej alla i tråden!

    Vi som driver matklubben har verkligen ingen anledning att dölja vilka vi är. Visst har vi kanske har varit lite otydliga med detta, men nu finner ni mer information om oss här: http://www.matklubben.se/om.html.

    Ber om ursäkt att det tagit lång tid för oss att svara i denna tråd, men när man är uppe i all utveckling kring matklubben är det svårt att hinna med.

    MVH,
    Lind

    Hej Lind!
    Trevligt att du tog dig tid att svara(Y) Hoppas du och de andra vill vara tydligare i framtiden. Det blir så mycket bättre stämning då! Gör gärna en flik på första sida där du kan skriva in drifstörningar och annan nyttig info.:)

    Oj, oj, inte så bråttom nu Lind :D
    Men var hittar jag mera fakta om vem Magnus Johansson är och inte bara fakta om ett upplägg av en ev. annons :-) Kul att veta ålder och hur du och han har tänkt er upplägget i fortsättningen osv... Din nuna har vi sett förr, hi, hi, men inte Magnus. Alltid kul att ha en bild när man associerar till honom.
    Ps Tack för en bit av hela köttstycket :p

  • Bowmore 1 oktober 2008

    Oj, fantastiskt information. Där fanns ju allt man ville veta o lite till. (host)

  • kajsa36 2 oktober 2008

    Jag säger bara suck.........och det är fritt att tolkas hur det vill.....:'(

  • Nallepuh13 2 oktober 2008

    Vad har du för utbildning Lind?:Z

  • Lind 3 oktober 2008

    Magnus Johansson jobbar på ett helt annat företag och har bara hend om försäljningen, vi vet inte om han skulle uppskatta att vi lägger ut bilder mm på honom.

    /Lind

  • Bappi 3 oktober 2008

    Skrivet av Lind den 3 okt 2008

    Magnus Johansson jobbar på ett helt annat företag och har bara hend om försäljningen, vi vet inte om han skulle uppskatta att vi lägger ut bilder mm på honom.

    /Lind


    Dubbeljobb, luktar lite skumt här eller är jag ensam om den lukten:'(

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.