Som själva rubriken säger,så är jag ny medlem och tycker att matklubben är en riktigt,riktigt bra sajt.
Har läst lite i forumet och ser att alla är vänliga och trevliga (Y).
Själv bor jag i Uppsala,älskar att laga mat och prova nya och spännande recept.
Det var allt från mig och jag önskar er alla en trevlig och matglad söndag ! :D
mammis21 september 2008
Hejsan och hjärtligt välkommen
Hoppas att du kommer att trivas, trevliga
recept och trevliga människor finns här :D
lennali21 september 2008
Hej nataliep och varmt välkommen till klubben.
Tror säkert att du kommer att trivas här, själv har jag inte ångrat en sekund att jag blev medlem.
farmoringer21 september 2008
Säger samma som ovanstående. En toppenklubb att vara medlem i. Vet man inget så ställer man en fråga och vips så får man svar. Jättemånga smarriga recept att titta på och spara och tillaga. Du kommer inte att ångra dig en sekund att du kom med....Välkommen hit..(Y)
busan3721 september 2008
Välkommen. Här är jättekul (Y)
grill21 september 2008
Välkommen!!
Här kommer du att trivas som fisken vattnet. Jag måste in på denna sida varje dag...är som en drog :D
anluk21 september 2008
Välkommen hit. Det blir som ett gift det här med Matklubben och jag skulle aldrig klara mig utan den.....:p
monac21 september 2008
håller med!!!!(L)
välkommen!!!!
primme21 september 2008
(Y):D:)(H):pHej! Du är hjärtligt välkommen hit. Hoppas att du ska trivas här på matklubbben. Har själv varit här bara sedan 10 juli i år. Och har inte ångrat en enda gång att jag blev medlem. Som sagt hoppas jag värkligen att du ska trivas "jättemycket" här.(Y):D:)(H):p
kickiekblad21 september 2008
Välkommen här e toppen massa mumsiga recept
irrevirre21 september 2008
Varmt välkommen! Ja, det blir en vana det här. Till och med i reklampauser springer man och kollar vad som är på gång.
Ha dock lite tålamod just nu. Det är lite liten server för mängden användare så ibland är det segt.
Men det löser dom säkert!
ros21 september 2008
:)Hej och välkommen
Detta med matklubben är beroendeframkallande på ett positivt sätt
:)Ja kollar ofta flera gånger under dagen
Ha det så bra(Y)(Y)(Y)
pedalen196521 september 2008
Håller bara med alla föregående kompisar!!!!!(Y)
En massa mumsiga recept finns det!!!!!! (L)
Bappi21 september 2008
Här finns allt mellan himmel och jord!
Välkommen att trivas med oss alla, ung som gammal.:D
gladavmat21 september 2008
Precis som alla säger:D Kul klubb och man är sugen på att testa något nytt HELA TIDEN(Y)
tina6221 september 2008
(L) Välkommen!
Hoppas du kommer att trivas hos oss. För mej har Matklubben blivit beroendeframkallande, du ser vad de andra skriver.
De är lika beroende av den som jag! :D
systeryster21 september 2008
Hej och välkommen! Börjar bli lite likt AAmöte det här, för jag måste också bekänna att jag blivit beroende av matklubben, så till den milda grad att jag faktiskt loggar in mig på lunch- och kafferasten på jobbet, inte bara när jag är hemma. Men det ger en mycket gott - som bekanta att chatta med eller skriva till.
Imponerande att Göteborgarna till och med börjat anordna träffar.
Kanske vi kan få till något i vår region så småningom. Det är ju inte så långt mellan Uppsala och Gävle?!:)
celice21 september 2008
:D Hej och varmt välkommen, detta är en toppenklubbe, här får man hjälp och många bra tips när man behöver. Jag hoppas att du inte ångra dig.:D
festmaten21 september 2008
Instämmer(Y)
här finns det mycket intressant att hämta!
kanske vi som bor i Skåne också skulle ha en träff, det vore ju kul!!!
nataliep25 september 2008
Tack till alla för ett sådant glad och vänlig välkommnande :D.
Känner mig redan som hemma här (Y)
Hej alla glada människor! :D
Som själva rubriken säger,så är jag ny medlem och tycker att matklubben är en riktigt,riktigt bra sajt.
Har läst lite i forumet och ser att alla är vänliga och trevliga (Y).
Själv bor jag i Uppsala,älskar att laga mat och prova nya och spännande recept.
Det var allt från mig och jag önskar er alla en trevlig och matglad söndag ! :D
Hejsan och hjärtligt välkommen
Hoppas att du kommer att trivas, trevliga
recept och trevliga människor finns här :D
Hej nataliep och varmt välkommen till klubben.
Tror säkert att du kommer att trivas här, själv har jag inte ångrat en sekund att jag blev medlem.
Säger samma som ovanstående. En toppenklubb att vara medlem i. Vet man inget så ställer man en fråga och vips så får man svar. Jättemånga smarriga recept att titta på och spara och tillaga. Du kommer inte att ångra dig en sekund att du kom med....Välkommen hit..(Y)
Välkommen. Här är jättekul (Y)
Välkommen!!
Här kommer du att trivas som fisken vattnet. Jag måste in på denna sida varje dag...är som en drog :D
Välkommen hit. Det blir som ett gift det här med Matklubben och jag skulle aldrig klara mig utan den.....:p
håller med!!!!(L)
välkommen!!!!
(Y):D:)(H):pHej! Du är hjärtligt välkommen hit. Hoppas att du ska trivas här på matklubbben. Har själv varit här bara sedan 10 juli i år. Och har inte ångrat en enda gång att jag blev medlem. Som sagt hoppas jag värkligen att du ska trivas "jättemycket" här.(Y):D:)(H):p
Välkommen här e toppen massa mumsiga recept
Varmt välkommen! Ja, det blir en vana det här. Till och med i reklampauser springer man och kollar vad som är på gång.
Ha dock lite tålamod just nu. Det är lite liten server för mängden användare så ibland är det segt.
Men det löser dom säkert!
:)Hej och välkommen
Detta med matklubben är beroendeframkallande på ett positivt sätt
:)Ja kollar ofta flera gånger under dagen
Ha det så bra(Y)(Y)(Y)
Håller bara med alla föregående kompisar!!!!!(Y)
En massa mumsiga recept finns det!!!!!! (L)
Här finns allt mellan himmel och jord!
Välkommen att trivas med oss alla, ung som gammal.:D
Precis som alla säger:D Kul klubb och man är sugen på att testa något nytt HELA TIDEN(Y)
(L) Välkommen!
Hoppas du kommer att trivas hos oss. För mej har Matklubben blivit beroendeframkallande, du ser vad de andra skriver.
De är lika beroende av den som jag! :D
Hej och välkommen! Börjar bli lite likt AAmöte det här, för jag måste också bekänna att jag blivit beroende av matklubben, så till den milda grad att jag faktiskt loggar in mig på lunch- och kafferasten på jobbet, inte bara när jag är hemma. Men det ger en mycket gott - som bekanta att chatta med eller skriva till.
Imponerande att Göteborgarna till och med börjat anordna träffar.
Kanske vi kan få till något i vår region så småningom. Det är ju inte så långt mellan Uppsala och Gävle?!:)
:D Hej och varmt välkommen, detta är en toppenklubbe, här får man hjälp och många bra tips när man behöver. Jag hoppas att du inte ångra dig.:D
Instämmer(Y)
här finns det mycket intressant att hämta!
kanske vi som bor i Skåne också skulle ha en träff, det vore ju kul!!!
Tack till alla för ett sådant glad och vänlig välkommnande :D.
Känner mig redan som hemma här (Y)
Ha en trevlig dag och matlagning också :p