Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ruskigt - en skräcksaga

  • annelieberggren 21 augusti 2009

    bara inte katten börjar leka med mina tänder nu, då ligger jag...

  • boz1965 21 augusti 2009

    risigt till. Då får jag sätta in mina gamla löständer, som inte har huggtänder och...

  • babbs 21 augusti 2009

    om jag inte hinner hämta en kniv att hugga med så blir det inte roligt

  • boz1965 21 augusti 2009

    eftersom det blir så söligt. Då måste jag flyga hem och hämta golvmoppen och moppa...

  • boz1965 21 augusti 2009

    upp allt blod. Och dricka blod ur en urkramad mopp smakar inte gott alls. Kanske...

  • boz1965 2 september 2009

    Jag gör ett försök till och ser om nån hakar på:

    ...jag skulle försöka skrämma bort kattrackan genom att förvandla mig till fladdermus? Om nu inte...

  • familjenlundin 2 september 2009

    kattkräket fångar mig och äter upp mig, det skulle ju vara katastrof. Rut fick syn....

  • chianti 12 september 2009

    på löständerna som låg i gräset , kastade sig ner och fick tag i dem innan....

  • alvig 12 september 2009

    den självgående gräsklipparen hackade sönder dem med sina sylvassa roterande blad, precis som

  • boz1965 13 september 2009

    den hade gjort med Egons träben förra veckan. Träbenet blev bara flis och kunde inte...

  • chianti 13 september 2009

    limmas ihop. Flisen användes i stället till stoppning i en voododocka, som gavs till...

  • babbs 13 september 2009

    Grevens lillgrevinna Ida så att hon kunde döpa den till Maggan och sätta nålar i

  • boz1965 13 september 2009

    den. Den riktiga Maggan hoppade högt av förvåning och smärta när det stack till i...

  • chianti 13 september 2009

    nacken och ryggen, gång på gång. Förblindad av smärta vänder hon sig skräckslaget om och...

  • hansdotter 13 september 2009

    såg något hon aldrig trott sig få se. Hon stelnade i hela kroppen och skrek rakt ut....

  • boz1965 13 september 2009

    IDA din förgrömmade unge! VAD gör du? Ska du pina tant Maggan på det gruvliga viset?

  • babbs 28 oktober 2009

    Vart tog skräcksagan vägen?
    Det vore väl något att ta upp nu till Halloween.

    Fortsätter: Ja det är väl bra, då glömmer hon ju tandvärken som hon klagade över när hon

  • boz1965 28 oktober 2009

    ...var här sist. Min voodoodocka kan göra underverk med värk, serrö. Förresten, vad var det...

  • boz1965 2 februari 2010

    ...du hade för dig med tant Jonsson häromdagen? Hon blev ju gråhårig bara över natten.

  • Okänd 2 februari 2010

    HAHA det var en bra julsaga. Vilket fantasirikt gäng. Jag vet en bokförläggare.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.