Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tv-shop= tvins

  • jollo10 9 december 2010

    Hej!

    Är det någon som köpt någon produkt frånTVINS och är dom bra eller?

    Tack på förhand för svar

  • boz1965 10 december 2010

    TV-Shop och Tvins är inget bra alternativ. De säljer skräpvaror till priset av lyxvaror.

  • walterego 10 december 2010

    Kan inte hålla med föregående talare. Tvins har aldrig "lurat" mig.
    Jag är en "prylbög" och "suger" i mig den information som jag kan se är riktig. Att det sen är förskönat uti tåspetsarna får man ju förstå. Men det gäller att försöka ha en del "allmänkunskap" och sila/sålla på uppgifter de ger.
    Dock ska du veta att OM du vill ha ett råd eller hjälp så kan du glömma det. De du får prata med är anställda enbart för att sälja så mycket som möjligt. Produktkunskap finns inte i deras "register".
    Har du tålamod att vänta och inte försöka vara "först på plan (som jag t.ex) så hittar du samma eller liknande varor för halva priset senare.
    (sitter just nu och "spånar" på en grej)

  • jollo10 10 december 2010

    Vad spånar du på?

    Någon som faktikst köpt något av TVINS? Någon produkt? Var kan man hitta billigare varoro som liknar dom til exakthet?=

  • annalena514 10 december 2010

    osäkert kort mkt e bara nys(N)

  • walterego 10 december 2010

    Skrivet av jollo10 den 10 dec 2010

    Vad spånar du på?

    Någon som faktiskt köpt något av TVINS? Någon produkt? Var kan man hitta billigare varoro som liknar dom til exakthet?=

    Det jag "spånar" på just nu är säkert ointressant för er, men jag har förut köpt: (Några exempel)
    H2O mopp, vibratorbälte, Swivel(3 st), bullet express samt flera flera andra grejor. (Jag sa ju att jag ÄR en prylbög? och då är ju viljan att ha grejorna först, inte sant. Får kanske "söka" för det? :O)

  • jollo10 11 december 2010

    walterego, har du köpt en SALAD CHEF?

  • walterego 11 december 2010

    jollo10, presentera dig bättre så ska du få ett ärligt svar. Jag/vi kräver inte att du ska "blotta" dig men, exempelvis är du INTE 14 år. Löjan

  • jollo10 11 december 2010

    Ursäkta, jag är 14 år, född 1996 så enkelt är det, Har du köpt en salad chef?

  • walterego 11 december 2010

    Inget passande svar. Avregistrear mig från ämnet.

  • jollo10 11 december 2010

    walterego, vad är det med dig? Vaddå inget passande svar? Vad är det för fel?

  • Okänd 11 december 2010

    Skrivet av jollo10 den 11 dec 2010

    Ursäkta, jag är 14 år, född 1996 så enkelt är det, Har du köpt en salad chef?


    Jollo, tycker jag du ska ta som en komplimang i stället att du verkar äldre än du är.
    blir man dåligt bemött behövs inte vidare konversation med den personen. Eller hur. Du ska bemötas med respekt även om vissa inte tycker du har åldern inne. Du behöver inte förklara din ålder. Du har aldrig misskött dig här heller mot vad vissa andra har som försöker göra sig lustiga på andras bekostnad.

  • Danne68 11 december 2010

    Har köpt en Magit Bulit bar för att göra Margarita. Funkar hur bra som helst. Köpte den bar för att reklamen var bra, blev törstig.

  • jollo10 11 december 2010

    Tack daniella för visat stöd, det verkar som dagens vuxna tror att vi ´´ ungdomar´´ skirver med mer slang och ej kan för en n ormal konversation men men det finns ju vissa som tror att vi inte kan föra en normal konversation

    En intressant diskussionsämne an gående hur vuxna ser på dagens ungdom?

  • Okänd 11 december 2010

    Skrivet av jollo10 den 11 dec 2010

    Tack daniella för visat stöd, det verkar som dagens vuxna tror att vi ´´ ungdomar´´ skirver med mer slang och ej kan för en n ormal konversation men men det finns ju vissa som tror att vi inte kan föra en normal konversation

    En intressant diskussionsämne an gående hur vuxna ser på dagens ungdom?


    (Y) Kanske en idé till en ny tråd ;)

  • celice 11 december 2010

    Har aldrig köpt det tror inte på det

  • lillawe 11 december 2010

    :D Hej!
    Jag har följt med denna tråd några dagar.. jag tycker att din ålder är alldeles ointressant1 det viktiga är din fråga. Jag är själv en köksmaskin nörd..
    Väntar hem en Flavorwave Öven Turbo. ska li kul och se hur bra den fungerar! Har sedan tidigare en H2O Mop Ultra. Den fungerar alldeles utmärkt! Så jag tror att det är en smaksak vad man gillar prylarna från TVINS\o/{waving}

  • netaave 11 december 2010

    Jag köpte en ångtvätt som underlättar mitt liv mkt, tyckte allt gick smidigt och bra dessutom va dom snabba på leveransen. Inget att anmärka på varan heller

  • jollo10 11 december 2010

    Okej uppdatera oss gärna angående din flavour oven lite intressant men ofantlig dyr

  • estrid1 11 december 2010

    H2O Mop är kanon....Men jag har inte köpt den själv.Det var en present.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.