Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad äter ni inte?

  • popik 14 augusti 2008

    Det finns alltid nogot man inte äter även om man är allätare. Jag personligen har svårt för lutfisk och russin i mat klarar jag inte. Muskotnöt är också en sak jag inte äter, beror på att min mor alltid skulle ha det i maten när jag var liten.
    Alla ni andra vad äter ni inte?

  • enAnnan 14 augusti 2008

    Haha rolig tråd :)

    Jag äter inte heller russin, alls.
    Eller messmör eller lever.

    Annars äter jag nog allt.

  • anluk 14 augusti 2008

    Inälvsmat annars äter jag allt....

  • ros 14 augusti 2008

    :)Hej det var intressant

    :(Jag äter inte blodpudding, lutfisk, fiskbullar, buna bönor

    :(Jag köper inte färdiggrillad kyckling, korv, färdiga såser, färdiga soppor

    :)Det finns så mycket gott att laga(Y)(Y)(Y)

  • Annlis 14 augusti 2008

    Blodpudding och lever har jag väldigt svårt för eller inälvsmat över huvudtaget, det är inget som jag tycker om. Äter ej heller fisk, men det beror på allergi. Fast jag lagar till fisk då resten av familjen tycker om det.
    Havregrynsgröt är också något jag inte får ner, men det beror nog på barndomen. Vi fick sitta kvar tills vi hade upp allt på tallriken, även om vi var mäta. Det kunde ta både en och två timmar ibland. Men ibland smög jag ner gröten i mina fickor, för att sen tömma ut gröten ute eller på toaletten, kladdigt värre, och påkommen blev man ju också.....

  • Gillsan 14 augusti 2008

    :)Hej! Jag äter ej lever och oliver annars äter jag det mesta.:p(Y)

  • sajoh69 14 augusti 2008

    Hej :)

    Jag äter inte korv. Får heller inte i mig lever.(N)

  • SDMaya 14 augusti 2008

    Lever (N):'(är nog det ända jag inte äter, men jag älskar leverpastej (L)

  • choucroute 14 augusti 2008

    Majonnäs! Hur kan denna vämjeliga röra vara så populär att den nödvändigtvis måste finnas i allting? Vidrigt, säger jag! Visst, lever är ingen favorit, men hellre än majonnäs...

  • marilyn 14 augusti 2008

    Blodpudding och surströmming går bara inte att äta. (N)

  • Ekorrungen 14 augusti 2008

    Jag äter inte brysselkål!(N)(N) När jag bodde hos syrran på 90-talet fick jag äta dessa äcklica sakerna, inte lutfisk heller(N)(N)

  • lilas 14 augusti 2008

    Jag äter inte lutfisk och surströmming. Är heller inte så förtjust i svamp, men måste jag så går det väl i...:'(
    Messmör är fruktansvärt!!! Blä och tvi!!
    Mannagrynspudding, det går oxå bort.

  • stinalena 14 augusti 2008

    Jag kan faktiskt inte komma på något jag inte äter. Men det måste det ju finnas. Får nog fundera en liten stund till.

  • Nallepuh13 14 augusti 2008

    Jag gillar nog det mesta men grynkorv har jag lite svårt för.(N)

  • Disen 14 augusti 2008

    Äter inte surstömming, messmör, lutfisk, tunga, fiskbullar, sniglar, musslor, ostron ...blää!!!! (N)
    Sen finns det ju mindre gott som leverkorv, oliver, brylépudding.. :(

  • popik 14 augusti 2008

    Kom på mer saker jag inte äter, messmör, fläskkorv, rå fisk typ sushi och ceviche, risgrynsgröt men ris a la malta går bra :D

  • monicadanell 14 augusti 2008

    :)jag äter inte pölsa, inte paltbröd,inte lutfisk och inte russin

  • monicadanell 14 augusti 2008

    :)jag äter inte pölsa, inte paltbröd,inte lutfisk och inte russin

  • grill 14 augusti 2008

    Äter inte gröt - sitter nog i från skolan, surströmming, leverbiff, ärtor och bruna bönor...(N)(N)(N)

  • Smulpajen 14 augusti 2008

    Inälvsmat trodde jag var det enda, men när jag ser vad ni andra skrivit kommer jag på många fler saker. Messmör, sniglar, grisfötter, aladåber(N) Det går säkert att komma på fler saker om man får tänka en stund.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.