Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad unnade du dig idag?

  • redd 16 oktober 2010

    Skrivet av wildlife den 4 okt 2010

    Unnade mig ingen särskild mat idag, men jag unnade mig en ny kockkniv...
    En Hattori 24 cm med damaskerat blad i 62 lager + en gravyr med mitt namn... {party}
    ...2500 gick det loss på, men jag har önskat mig en värstingkniv länge nu... antar att jag får låta bli att unna mig mat överhuvudtaget på ett tag... {laugh}


    Men jävlar vad sotis man blir. HD-8 eller? Lite sugen på att beställa den ifrån japan men har inte kommit till skott.

  • wildlife 17 oktober 2010

    Skrivet av redd den 17 okt 2010

    Skrivet av wildlife den 4 okt 2010

    Unnade mig ingen särskild mat idag, men jag unnade mig en ny kockkniv...
    En Hattori 24 cm med damaskerat blad i 62 lager + en gravyr med mitt namn... {party}
    ...2500 gick det loss på, men jag har önskat mig en värstingkniv länge nu... antar att jag får låta bli att unna mig mat överhuvudtaget på ett tag... {laugh}


    Men jävlar vad sotis man blir. HD-8 eller? Lite sugen på att beställa den ifrån japan men har inte kommit till skott.



    Ja, det är en HD-8... :) Och jag kan verkligen rekommendera den, så jäkla skön att hålla på med.... (Y)

  • bror26 27 mars 2011

    Idag ska jag unna mig och mina barn blåbärspaj.

  • snuosm 27 mars 2011

    Våfflor, grädde och lingonsylt till middag {laugh}

  • Josses 27 mars 2011

    Nybakad baguetter med ost och hallonmarmelad och ett gott te till kvällsfika.

  • Isia88 27 mars 2011

    Blåmusslor till middag.

    Och en halv mango till dessert :)

  • fvander 27 mars 2011

    igår blev det bullar och pepparkakor till kaffet, sen estrellas sourcream & onion chips ihop med några öl och somersby päroncider, smakar päronsplitt! :) idag blev det våfflor med diverse sylttillbehör, bla farmors hemgjorda hjortronssylt, mums!

  • Cilla12 28 mars 2011

    Nötter och en lyxig laxburgare med mumsiga tillbehör =)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.