ja surströmming har jag ätit en gång... o det smakade som det luktade... så det får bli sill.... helt klart... gärna ett par rejäla nubbar till oxå...
om du fick välja att bo precis vart u ville... vart skulle du bo då?
kex9 februari 2008
Då skulle jag bo i mitt torp i Ö-vik :)
Vad skulle du köpa om du vann 100 tusen..
anluk9 februari 2008
100.000 mycket pengar.......Men ändå inte såååå mycket. Skulle nog köpa mig nya möbler och en platttv...
Vilken kändis skulle du vilja dejta.
MammaModesty9 februari 2008
åh... det finns så många... men en "dans" med patrick swayze sitter inte fel... haha... :p
om du skulle skänka 100 000 till välgörenhet... vilket ändamål hade du då lagt pengarna i?
Gunn579 februari 2008
barncanserfonden!
Vad skulle du ta med dig till en öde ö
2saker
9 februari 2008
hmmm, 2 "saker", då gissar jag på att det inte gäller levande ting eller mat, för det är ju inga saker. så jag skulle ta med min kamera o en satelittelefon
vad är det absolut bästa med varje årstid?
Queenie9 februari 2008
Sommar: Sol och semesteer
Höst: Kan vara riktigt härligt väder
Vinter: Då kommer ju julen, älskar julen
Vår: Då är det SNART sommar och man kan börja sitta ute och så får man vårkänslor
Om du fick välja bort en årstid, vilken skulle det vara?
Svesse609 februari 2008
Vintern, låter kanske konstigt när jag bor i norra Sverige. Men om jag inte är intresserad av att åka skidor, så ser då inte jag någon tjusning med vintern. Kallt och mörkt. Nä tacka vetja hösten, våren och sommaren.
I vilket annat land skulle du kunna tänka dig bo?
irrevirre9 februari 2008
Öl (aldrig läsk)
Volvo eller saab?
anluk9 februari 2008
(OJ blev nog fel med Öl där...) Så jag svarar på båda frågorna:
Jag skulle kunna tänka mig att bo i Australien.
Volvo har jag en och är inte så nöjd med så då provar vi med Saab istället.
Vilken är din favoritbok resp favoritfilm.
nu blir jag förvirrad... men svarar på de bägge sista inläggen... börjar med irrevirre.. där säger jag volvo.. har haft flest sådana... på gott och ont....
vart kan jag tänka mig att bo... brasilien... eller caymanislands... jag gillar värme!!!1
just nu sitter jag och väntar på ett glas vin och tittar på hockey... om du fick välja bort en sport som skulle totalföbjudas... vilken sport väljer du då?
haha... snacka om att vi blir förvirrade på detta ställle... vad måne detta bliva när man fått ett par glas.. *blinkar åt Quenie* svarar på anluks fråga och skriver om min
Favorit bok/böcker: grottbjörnensfolk-serierna
Favoritfilm: sagan om ringen triologoin
om du fick välja bort en sport som skulle totalföbjudas... vilken sport väljer du då?
9 februari 2008
boxning eller liknande sport där man skall slå ner motståndaren, tycker det är dumt
vad är du sugen på att äta just nu?
Svesse609 februari 2008
En till Pollypåse, den förra tog så snabbt slut! Tror visst att resten av familjem hittat den...:@
Godaste godiset?
farmoringer9 februari 2008
just nu är yughurtmandlar jättegott
bästa tv-programmet?
9 februari 2008
program, då gissar jag på att serier inte räknas dit. så då blir det så skall det låta (hade det varit serie så hade det blivit vänner)
vilket djur skulle du vilja vara, och varför?
9 februari 2008
Kungsörn. Vacker ,stor , ej höjdrädd
Vilket hushållsgöromål tycker du är jobbigast
tina629 februari 2008
Det jobbigaste är nog att torka ur skåpen i köket.
Snabbmakaroner eller vanliga makaroner?
anluk10 februari 2008
Använder alltid snabbmakaroner, men vanliga är egentligen godast.........
ja surströmming har jag ätit en gång... o det smakade som det luktade... så det får bli sill.... helt klart... gärna ett par rejäla nubbar till oxå...
om du fick välja att bo precis vart u ville... vart skulle du bo då?
Då skulle jag bo i mitt torp i Ö-vik :)
Vad skulle du köpa om du vann 100 tusen..
100.000 mycket pengar.......Men ändå inte såååå mycket. Skulle nog köpa mig nya möbler och en platttv...
Vilken kändis skulle du vilja dejta.
åh... det finns så många... men en "dans" med patrick swayze sitter inte fel... haha... :p
om du skulle skänka 100 000 till välgörenhet... vilket ändamål hade du då lagt pengarna i?
barncanserfonden!
Vad skulle du ta med dig till en öde ö
2saker
hmmm, 2 "saker", då gissar jag på att det inte gäller levande ting eller mat, för det är ju inga saker. så jag skulle ta med min kamera o en satelittelefon
vad är det absolut bästa med varje årstid?
Sommar: Sol och semesteer
Höst: Kan vara riktigt härligt väder
Vinter: Då kommer ju julen, älskar julen
Vår: Då är det SNART sommar och man kan börja sitta ute och så får man vårkänslor
Om du fick välja bort en årstid, vilken skulle det vara?
Vintern, låter kanske konstigt när jag bor i norra Sverige. Men om jag inte är intresserad av att åka skidor, så ser då inte jag någon tjusning med vintern. Kallt och mörkt. Nä tacka vetja hösten, våren och sommaren.
I vilket annat land skulle du kunna tänka dig bo?
Öl (aldrig läsk)
Volvo eller saab?
(OJ blev nog fel med Öl där...) Så jag svarar på båda frågorna:
Jag skulle kunna tänka mig att bo i Australien.
Volvo har jag en och är inte så nöjd med så då provar vi med Saab istället.
Vilken är din favoritbok resp favoritfilm.
nu blir jag förvirrad... men svarar på de bägge sista inläggen... börjar med irrevirre.. där säger jag volvo.. har haft flest sådana... på gott och ont....
vart kan jag tänka mig att bo... brasilien... eller caymanislands... jag gillar värme!!!1
just nu sitter jag och väntar på ett glas vin och tittar på hockey... om du fick välja bort en sport som skulle totalföbjudas... vilken sport väljer du då?
haha... snacka om att vi blir förvirrade på detta ställle... vad måne detta bliva när man fått ett par glas.. *blinkar åt Quenie* svarar på anluks fråga och skriver om min
Favorit bok/böcker: grottbjörnensfolk-serierna
Favoritfilm: sagan om ringen triologoin
om du fick välja bort en sport som skulle totalföbjudas... vilken sport väljer du då?
boxning eller liknande sport där man skall slå ner motståndaren, tycker det är dumt
vad är du sugen på att äta just nu?
En till Pollypåse, den förra tog så snabbt slut! Tror visst att resten av familjem hittat den...:@
Godaste godiset?
just nu är yughurtmandlar jättegott
bästa tv-programmet?
program, då gissar jag på att serier inte räknas dit. så då blir det så skall det låta (hade det varit serie så hade det blivit vänner)
vilket djur skulle du vilja vara, och varför?
Kungsörn. Vacker ,stor , ej höjdrädd
Vilket hushållsgöromål tycker du är jobbigast
Det jobbigaste är nog att torka ur skåpen i köket.
Snabbmakaroner eller vanliga makaroner?
Använder alltid snabbmakaroner, men vanliga är egentligen godast.........
Vilken var den senaste filmen du såg?
Chiefs en 3,5 timme lång bra film.
Vad tycker du bäst om att göra på en söndag ?