Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Svara på frågan-leken

  • mojsa 14 februari 2008

    Andra Världskriget och ta med en kamera så kunde jag komma tillbaka och visa alla som inte tror på att det har inträffat att alla hemska saker som hände då är sanna.

    Om du kunde för en dag vara motsatta könet, skulle du tacka ja till det, och om du skulle det vad skulle du göra då?

  • MammaModesty 14 februari 2008

    ja självklart skulle jag tacka ja till det... man måste ju prova nått nytt... vad jag skulle göra... hmm... klia mig på pungen troligen... haha.... :p

    Om du efter detta liv fick välja att bli ett djur... vilket djur skulle du vilja bli då?

  • Roosen 14 februari 2008

    En känguru och hoppa runt i Australien.:)
    Hur sover du helst, alltså jag menar i vilken krippsställning?

  • Roosen 14 februari 2008

    Oj, vad fel det blev utan glasögonen!

    Vilken kroppsställning ska det ju vara:D

  • farmoringer 14 februari 2008

    Jag sover helst på sidan liggande på en arm ett ben böjt och ett utsträckt...:p

    Drömmer du? Och om vad i så fall??

  • 14 februari 2008

    jag drömmer mycket. allt från världens undergång, alienattacker, bli jagat o strypt av en elefant o dennes snabel på bakgården, jag dör(det har jag drömt fler än 3 ggr), faller från stup o vaknar upp när man träffar marken, blir jagad av en psykopatisk mördare, om freddie kreuger, att taket rammlar ner i rummet o jag vaknar i panik o springer ut ur rummet, äter något äckligt o sedan känner smaken i munnen, att jag försökt kolla om jag drömmer i drömmen genom att nypa mig, att jag var gravid, om onda katter med röda ögon som förvandlar alla den rör vid till katter, att yngsta brorsan som har spelat hockey blev känd o mördad av en avundsjuk kompis, om atombomber som exploderar över staden, om flygplansolyckor, om att mamma skaffat en tyranosarious som husdjur, om vargar som omringar mig i skogen när jag sitter o grillar runt en brasa mm mm
    o även om jag läst psykologi i 2 år, o bla studerat det undermedvetna o drömtydning, så fattar jag ändå inte vart jag får allt ifrån

    vad är du sugen på för gott just nu?

  • Roosen 14 februari 2008

    Jag har precis ätit en jordgubbsglass så den fick det väl bli då.

    Vilket köksredskap använder du dagligen?:p

  • mariaefors 14 februari 2008

    Stekspade!
    Vilket är ditt drömresemål?

  • lennali 14 februari 2008

    Maldiverna
    Vem tar du med dig på din drömresa eller åker du själv?

  • mariaefors 14 februari 2008

    Jag har i flera år åkt bort ensam på min egen husmorssemester, 1 gång/år. Underbart att bara vara med sig själv...
    Vilken inredningstyp är du, romantisk/stilren/sparsmakad...?

  • irrevirre 14 februari 2008

    Skandinaviskt, rent, luftigt.

    Vad ville du bli när du var liten?
    Blev det så?

  • mariaefors 14 februari 2008

    Minns inte vad jag drömde om som liten, men som tonåring ville jag bli flygvärdinna eller kosmetolog. Och nej, det blev inte så!

    Ditt favoritplagg?

  • emelieskrypin 14 februari 2008

    Utan tvekan mina mörkblåa jeans som tyvärr börjar bli lite utslitna. Dags att köpa nya kanske?

    Vilken är din favoritbok och varför?

  • 14 februari 2008

    Ett lätt val för mig... : Gömda av Liza Marklund.....fängslande från första till sista sidan.....man kan inte läga ifrån sig boken!!! (Y)

    Vilken är din största dröm i livet ?

  • 14 februari 2008

    har många, men en av dem är att bilda familj

    vad är det konstigaste du ätit?

  • Roosen 15 februari 2008

    Hajfenssoppa på en kina-restaurang på min möhippa, men det var gott!

    Vad känner du att du bara måste göra någon gång i livet innan du blir för gammal?

  • Kristiina 15 februari 2008

    Lite fånigt och naivt kanske, men jag skulle vilja bli spådd av ett medium!

    VIlken erfarenhet i livet skulle du inte vilja vara utan?

  • Roosen 15 februari 2008

    Att få barn och uppfostra dem till tre självständiga individer, alla tre är olika till sättet men i grunden ligger nog det man har präntat i dem, man ser det nu när de börjar bli halvvuxna.Det är min erfarenhet.

    Vad föll du först för när du träffade din man/fru, och varför precis just det?:p

  • mojsa 15 februari 2008

    Jag vet inte, kan inte säga något specifikt....det var bara sus och dus i huvudet på mig, kunde inte tänka klart, allt var upp och ner och helt otroligt(L)(L)har aldrig upplevt något liknande helt underbart fantastiskt är det fortfarande efter åtta år!!! Kanske hans humor eller hans blå blå ögon eller hans ärlighet eller....kan hålla på hur länge som helst...:p

    Vad skulle du göra om du var president i USA en månad?

  • Queenie 15 februari 2008

    Ta bort alla amerikanska soldater från Irak och slänga ut Bush långt bort nånstans.

    Vem vill du ska gå vidare i melodifestivalen i morrn?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.