Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

2012 - och vi har fortfarande önskemål

  • boz1965 6 april 2012

    Det är väl egentligen bara en förändring som jag _definitivt motsätter mig_ och det är inloggning med Facebook. Låt MK få förbli en FB-fri zon.

  • Mistys 6 april 2012

    Skrivet av TheBoz den 6 apr 2012

    Ni som inte har sett skylten: Det beror på att ni har lämnat era adressuppgifter, vilket kanske inte var så bra med tanke på vad som har hänt med hackningen av MK.

    Tyvärr är era uppgifter troligen ute på vift nu.


    Har inte lämnat en enda uppgift. Klickat bort skylten varje gång och fick tillslut inte upp den mer i förmiddags .....innan MK gick ut och sagt att dom tagit bort den.. Hade för övrigt inte lagt in uppgifter mer än min mail redan från början så dom har aldrig funnits på MK. Så det stämmer inte{question}att man måste ha lagt ut uppgifter om skylten försvann.

  • DoctorWho 6 april 2012

    Skrivet av TheBoz den 6 apr 2012

    Det är väl egentligen bara en förändring som jag _definitivt motsätter mig_ och det är inloggning med Facebook. Låt MK få förbli en FB-fri zon.


    (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • DoctorWho 6 april 2012

    När problemet med hackern har löst sig, skulle jag mycket gärna vilja ha en alfabetisk lista över alla godkända recept. Har alltid gillat att läsa register i kokböcker och hittat flera nya favoriter på detta sätt.

  • boz1965 6 april 2012

    Jag skulle också vilja att ej godkända recept inte visas alls, alternativt inte går att spara, innan de har blivit godkända. Det blir mycket gnäll som det är nu om det råkar vara dubbletter och vi tvingas makulera dem och folk har hunnit spara dem i sina kokböcker.

  • UBO5011 7 april 2012

    Skrivet av TheBoz den 6 apr 2012

    Det är väl egentligen bara en förändring som jag _definitivt motsätter mig_ och det är inloggning med Facebook. Låt MK få förbli en FB-fri zon.



    (Y)(Y)(Y) äntligen ngn mer än jag som inte är FB fan

  • LEDIVO 7 april 2012

    Skrivet av Matklubben.se den 6 apr 2012

    Hej hej,

    eftersom den här Pop-up rutan bevisligen irriterar väldigt många så har den tagits bort. Den rimmade ju heller inte så bra med säkerhetsbristen som upptäcktes. Självklart är det helt frivilligt vad och hur mycket man skriver om sig själv på mina sidor. Det har det alltid varit och kommer alltid att vara på Matklubben. Självklart skulle vi aldrig fråga efter personnummer, däremot ålder, födelseår och dag går att fylla i om man vill.

    När det gäller utvecklingen av Matklubben så kommer så klart säkerheten ha hög prioritet närmaste veckorna, även om vi tror oss redan ha löst det mesta så kommer vi grundligt se över detta ytterligare.

    När det gäller annan utveckling så välkomnar vi alla tips och idéer från medlemmarna. Om det gäller problem eller buggar så har dessa så klart högre prioritet än "roliga features".

    Hälsningar,
    Matklubben

    Jag får fortfarande upp pop-up rutan, vilket jag inte gillar och inte kommer att fylla i. V v ta bort den.
    //KAROLO

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.