Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Anses Matklubben oseriös?

  • Amika 24 juli 2008

    Matklubben är ju den bästa receptklubben på nätet tycker då jag iallafall. :)

  • systeryster 24 juli 2008

    Kritiken mot Matklubben kanske påminner lite om debatten om fildelning.Tanken är väl att man delar med sig till andra av det man själv tycker bäst om, och det finns alltid trevliga människor att dela glädje och bekymmer med i Matklubben.Kul även med människor som skriver från andra länder och delar med sig av nya influenser i matlagningen.De som kritiserar kanske inte tycker om att dela med sig utan ser recepten som stöld inte kärleksfult lånande.Vad vet jag? Vet inte vem som retar sig på klubben och kritiserar.Jag tycker vi är toppen och vill gärna fortsätta vara medlem i klubben för ömsesidig beundran!!:D:D(Y)(L)

  • systeryster 24 juli 2008

    Skrivet av systeryster den 24 jul 2008

    Kritiken mot Matklubben kanske påminner lite om debatten om fildelning.Tanken är väl att man delar med sig till andra av det man själv tycker bäst om, och det finns alltid trevliga människor att dela glädje och bekymmer med i Matklubben.Kul även med människor som skriver från andra länder och delar med sig av nya influenser i matlagningen.De som kritiserar kanske inte tycker om att dela med sig utan ser recepten som stöld inte kärleksfult lånande.Vad vet jag? Vet inte vem som retar sig på klubben och kritiserar.Jag tycker vi är toppen och vill gärna fortsätta vara medlem i klubben för ömsesidig beundran!!:D:D(Y)(L)
    Freudiansk felsägning? Kärleksfullt ska det vara inte kärleksfult.

  • Ingan 24 juli 2008

    Jättebra klubb,eftersom man diskutera annat också och trådarna är kul.(Y)(Y):)

  • Ingan 24 juli 2008

    Jättebra klubb,eftersom man diskutera annat också och trådarna är kul.(Y)(Y):)

  • SDMaya 24 juli 2008

    Jag tycker Matklubben är den helt klart bästa recept sajt som finns, den är inte "rörig" som de flesta, det är lätt att bli medlem och det är smidigt och lätt att lägga in recept, så de som tycker den är Oseriös tycker jag ska ta en kik igen och kanske får de en annan uppfattning.
    Och det är gratis (Y)
    Tack till alla som "jobbar" med matklubben ni är suveräna!(L)(Y)
    Glas sommar på er alla här!
    /Maya

  • Disen 25 juli 2008

    Det finns inget oseriöst med Matklubben. Matklubben är suverän. Här kan du få recept, vänner, ideér, skratt, lekstund, tips och råd, ja allt möjligt...till och med katt.:D

    Tummen upp för Matklubben (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • Dorisrecept 27 juli 2008

    Håller med alla ni andra, matklubben är helt suverän(Y)(Y)(Y)

  • Nallepuh13 28 juli 2008

    Säger detsamma matklubben är helt suverän(Y)(Y)(Y)

  • Okänd 28 juli 2008

    Matklubben är kanon.....alla goda recept att ta del av....alla goa människor...och alla nya vänner man har fått....alla nya tips och råd....och de oftast trevliga trådarna är inte att förglömma.
    Måste in och kolla så gott som varje dag.
    Sommarhälsningar till er alla.

  • Lilloo 28 juli 2008

    Matklubben är beroendeframkallande... man bara måste in och kolla läget, gärna flera gånger om dagen. Men av allt som man kan bli beroende på så gillar jag denna formen av beroende så jag dras gärna med den :)

    Särskilt kul är det när andra tycker att det man lagar och bakar är mycket gott och undrar vart jag hittat recepten... man kan väl säga att man värvat ett gäng nya medlemmar...

    Keep up the good work allihop...

  • ikah 28 juli 2008

    Håller med er alla.(Y)
    Heja matklubben!(L)

  • ros 28 juli 2008

    :)Hej på er!
    Matklubben är ju en suverän klubb.
    Tänk vad bra att få ta del av andras "goa" recept.
    Är det några som vill pröva mina så är det fritt fram.
    Här kan man få hjälp med det mesta med olika trådar: restaurangtips, trädgårdsogräs, rengöringsmedel mm mm.
    :(Tyvärr så finns det alltid ett fåtal som det inte passar och vill smutskasta.
    :)Men för mig så har det blivit beroendeframkallade på ett positivt sätt!
    :)Jag bara måste in och titta helst flera gånger under dagen.
    :)Här finnas det så många trevliga och "goa" vänner!
    :)Ha en bra fortsättning på sommaren bland grytor och kastruller:)
    Nu ser vi framåt och lagar nya goa rätter(Y)(Y)(Y)

  • corvette 28 juli 2008

    kan bara instämma i vad ni andra tycker.
    Hade tidig semester i år och den var ju inte alltför solig.:
    MEN DÅ hittade jag matklubben och sen var jag fast,går in flera gånger om dagen och hittar nya recept att prova.
    Rekomenderar den till alla jag träffar på .För man kan ju inte låta bli att nämna den när man pratar mat med sina vänner.

  • pedalen1965 28 juli 2008

    Skrivet av ros den 28 jul 2008

    :)Hej på er!
    Matklubben är ju en suverän klubb.
    Tänk vad bra att få ta del av andras "goa" recept.
    Är det några som vill pröva mina så är det fritt fram.
    Här kan man få hjälp med det mesta med olika trådar: restaurangtips, trädgårdsogräs, rengöringsmedel mm mm.
    :(Tyvärr så finns det alltid ett fåtal som det inte passar och vill smutskasta.
    :)Men för mig så har det blivit beroendeframkallade på ett positivt sätt!
    :)Jag bara måste in och titta helst flera gånger under dagen.
    :)Här finnas det så många trevliga och "goa" vänner!
    :)Ha en bra fortsättning på sommaren bland grytor och kastruller:)
    Nu ser vi framåt och lagar nya goa rätter(Y)(Y)(Y)


    Oj va skönt att någon annan skrivit just det jag tänker! Tack för dina rader! Nu slapp jag plita själv i värmen! :)
    Kram

  • bakakaka 28 juli 2008

    Förstår inte alls vad som skulle vara oseriöst med matklubben. Tycker att det är en jättebra klubb som är lätt beroendeframkallande.(Y)(Y)

  • wiklund73 28 juli 2008

    Hittade matklubben av en slump och nu är jag "fast". Tycker det är en himla bra klubb. (Y)(Y)(Y)

  • zonale 28 juli 2008

    Matklubben i sig kan väl aldrig bli oseriös!!?? Enligt mitt sätt att tänka är matklubben vad vi medlemmar gör den till. En lyhörd ledning som intresserar sig för vad medlemmarna tycker och vill förbättra har vi också(Y) Sedan är det säkert inte möjligt att genomföra allt, men ändå....... Jag trivs i klubben och har utvecklat min matlagning tack vare alla goda recept och tips. Ha en bra sommar på er alla medlemmar!!!!!!:)

  • busan37 28 juli 2008

    Jag har varit medlem i matklubben i drygt 4,5 år och har aldrig hört nåt negativt om denna klubb.
    Tycker den har blivit fantastiskt trevlig och är här inne flera gånger varje dag. (Y)

  • jas65 28 juli 2008

    Jag tycker matlubben är kanon och så många trevliga vänner man får på köpet och goda recept också vilken internet sajt har detta?
    Mvh
    Höfta på mera mina vänner i kök och utekök
    Ni som godkänner alla recept ni gör ett ideelt arbete som är kanon utan ER så hade sidan fungerat.
    Höfta lagom bland sol och moln
    Anders

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.