Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

App

  • Locougli 10 september 2012

    Och nu är det september och vi väntar fortfarande

  • Sanna_Linnea 11 september 2012

    Hej!

    Väntar ivrigt på denna omtalade APP,, är så trött på att springa fram och tillbaka mellan datorn och köket, alt hålla på att fippla med nätet i mobilen..{starving}

  • christincarlsson 12 september 2012

    Håller med föregående talare. Tröttsamt att vänta.....:s

  • majamia 12 september 2012

    Ho ho var blir den av?

  • saxa 12 september 2012

    Kul om den blir färdig i närtid

  • Diddi1982 13 september 2012

    Jippi kayeah till att vi (nån gång) får en app :-D

    Kokaihop har förresten en app till android...jag har den i min telefon, men gubben finner ingen till sin iphone..

  • _Kockfan_ 13 september 2012

    Det är nu September 2012.
    Appen som utlovas hade varit bra att ha nu.
    så slipper man slänga sig framför datorn så fort man ska leta efter recept. ja jag vet att man kan kolla matklubben vi telefonens/paddan webbläsare , men en app hade varit fan så mycket smidigare.

  • _Kockfan_ 8 augusti 2013

    Har det kommit någon app till Apple iOS ?

  • Erajscha 11 augusti 2013

    Skrivet av daniely den 16 jul 2012

    Hej hopp!

    Appen är på G, vi har dock inget färdigt lanseringsdatum men den kommer komma till både Android och Iphone samtidigt, eventuellt på Android lite tidigare då Appstores godkänningstider är betydligt längre.

    I och med att jag skrivit exakt samma sak i flertalet trådar över en bra tid nu så kommer här en skärmdump från en av beta testarna som ni kan dregla över =)
    www.matklubben.se/images/app-dump.jpg


    Länken funkar inte längre och det har gått ett drygt år. vad händer på App-fronten egentligen?

  • Kaffeburk 15 augusti 2013

    Till Android finns en app vet jag, jag har den nämligen, laddade ner den igår. Tycker dock att det finns myyycket att jobba på i den. Men den finns. Vet sock inte hur det är till t.ex. iOS

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.