Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

de gå inte....

  • Ruffhaxan 28 juli 2008

    Synd att det inte funkar, hoppas dom fixar felet snarast

  • Ruffhaxan 28 juli 2008

    Snopet värre, öppnade pdf filen och upptäckte att jag endast fick med lite över hälften av de recept som jag sparat :(

  • Ruffhaxan 30 juli 2008

    Hej alla :D
    Det verkar som tjänsten att ladda ner sin kokbok nu är igång igen. Har idag kl 15.15 hämtat ner kokboken och det fixades på första försöket och gissa om jag blev glad - Alla recept var med. Hoppas att du fungerar för er oxå. Ha en go sommar //Ruffhäxan(Y)

  • Annras 30 juli 2008

    :D:D
    Ja, tjänsten funkar! Jag har nu, efter Ruffhäxans tips, själv laddat ner min kokbok och fått se den för första gången! Hurra !!!!!!!!! :D:D:D

  • grill 30 juli 2008

    Jag kan inte ta hem kokboken!!!!!

  • gabbebal 30 juli 2008

    Hmmm märkligt. jag kan inte få hem kokboken suck! Har klickat flera ggr utan resultat... Hmmm :(:@

  • zonale 30 juli 2008

    Jag lyckas inte heller med att ladda ner min kokbok, tyvärr:(

  • lenajeanette 30 juli 2008

    JAG LYCKADES ladda hem min kokbok!!!!!!!!!!!!!YES!!!!!!!!!!!!!(Y)(Y)(Y)(Y)(Y):D:D:D:D

    (blev bara 760 sidor hmmmmmmmm...)

  • Kicki8 30 juli 2008

    Jaaaaaaaaaa det funkade:D:D:D
    Har lääääääänge utan att det funkat.
    Toppen(Y)(Y)

  • Kicki8 30 juli 2008

    harb försökt länge
    Ska det vara:p

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.