Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nu måste det bli ordning på Min Kokbok

  • stinta 30 maj 2008

    Skrivet av sajoh69 den 30 maj 2008

    Jag har samma problem som du har, stinta. Det är ingen ordning alls :(
    Samma recept förekommer på massor av ställen. Ett recept kommer dessutom tre gånger på raken, i flera olika kategorier :'(


    Då verkar det finnas tre kategorier(N)
    De som får "hem" den utan problem(Y)
    De som får svar om serverfel(N) :@
    å vi, farmoringer(hoppas det blev rätt) du och jag som får "hem" kokboken men alla sidor är en upprepning. Samma recept på alla kategorier(N):@:(:'(

  • festmaten 30 maj 2008

    Skrivet av Poppen den 29 maj 2008

    Jag har inte heller några problem att ladda ner eller ladda hem PDF-filen. Problemet är att om man skapat egna kategorier för sparade recept för att lättare kunna hitta så syns inte de recept som sparats där i pappersform, alltså för utskrift .


    Mina recept går att skriva ut, även de kategorier jag själv skapat. Det här verkar mysko. Hoppas det ordnar till sig

  • farmoringer 30 maj 2008

    Blir fortfarande inget bra när jag laddar hem nin kokbok. Det finns nån kategori som det är innehåll i annars så har jag bara viltrub och blåbärspaj på varje kategori. Och hur roligt är det??

  • Sunbeauty 30 maj 2008

    Som någon skrev, vi verkar ha olika problem med Min Kokbok.
    Någon skrev att det skuille komma en redigeringsknapp, den finns. Där kan du skapa EGNA KATEGORIER.

    Det har jag gjort t.ex. Baka, Asiatiskt, TexMex osv. bara för att lättare kunna hitta recepten. När jag laddar ner Min Kokbok som PDF-fil får jag hem den och det är inget problem att öppna den med Acrobat Reader. Men alla mina egenskapade kategorier är tomma! Recepten finns i nätupplagan men inte för utskrift.

    Visst jag kan skriva ut recepten ett efter ett därifrån, men om nerladdningsversionen fungerade kunde jag skriva ut alla på en gång (ca 350 st) samla dom i en pärm och ha i köket (eftersom jag inte har min dator där). När man senare kompletterar sin kokbok kan man enkelt skriva ut den nya och foga in det i sin pärm på rätt plats.

    Trots allt detta är inget större problem att ordna för den som byggt hemsidan.

  • Sunbeauty 30 maj 2008

    Har mejlat till Webbyrå Produktion 203 som designat Matklubbens hemsida. Låt oss se om dom kan ordna till problemet.

  • tantdrake 31 maj 2008

    Själv har jag ingen skrivare kopplad till laptopen, men jag vill komma åt kokboken utan att vara uppkopplad på mobila bredbandet. När det nu verkade möjligt så lät det finfint!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.