Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Årets julglögg...

  • boz1965 10 september 2010

    ...går att förhandsboka från och med idag:

    http://www.blossa.se/Default.aspx

  • sessa79 10 september 2010

    den blir nog god att dricka ;)

  • smeand 10 september 2010

    Fast jag förstår inte hur man gör för att boka!!??

  • charlottat 10 september 2010

    ÅÅÅhhhhhh, låter supergod! måste ha..

  • boz1965 10 september 2010

    Skrivet av smeand den 10 sep 2010

    Fast jag förstår inte hur man gör för att boka!!??


    Du måste först ange ditt födelseår för att "logga in" på sajten. Detta för att försäkra att du är över 20 år gammal.

    När du väl är inne så är det bara att klicka på knappen "Förboka nu" och följa instruktionerna.

  • sju 10 september 2010

    Den låter ju helt underbar! Måste ha! (L)

  • Josses 10 september 2010

    Har beställt!!!

  • smeand 10 september 2010

    Fast jag hittar ingen knapp "Förboka nu". Synd, för jag vill så gärna förboka{weep}

  • Josses 10 september 2010

    Skrivet av smeand den 10 sep 2010

    Fast jag hittar ingen knapp "Förboka nu". Synd, för jag vill så gärna förboka{weep}
    Det ska finnas en "ruta" till höger om flaskan där du trycker så kommer en ruta där du får fylla i namn och så. Har du hittat info-sidan om denna glögg? Har du gjort det så ska allt finnas där. Lycka till!{drool}

  • smeand 10 september 2010

    Jag hittar "Pressrum" och där finns bilder på alla flaskorna men ingen knapp "förboka". Kanske är blockerat från den här datorn på ngt sätt... Kan man kanske gå in på systembolaget och förboka?

  • mssalmonella 10 september 2010

    Såg att man även kunde ladda ner recept. Vet dock inte om det var recept på glöggen eller passande tilltugg!

    Jag förhandsbokade, älskar saffran!

  • kattgnag 10 september 2010

    Jag gör egen dunderglögg, jag
    Fast lite nyfiken blev jag allt...;)

  • smeand 10 september 2010

    F*n vad irriterad jag blir nu:@ Varför kan inte jag boka?! Kan någon snäll ge mig en direktlänk till den sidan där man fyller i sina uppgifter och så för att boka? Alltså, inte inloggningssidan där man fyller i sitt födelseår, för den kommer jag förbi. Men sedan hittar jag inte var man ska klicka för att beställa flaskorna. Konstig dator jag har... och den använder jag för att konstruera kärnkraftsimulatorer{loser}

  • boz1965 10 september 2010

    Skrivet av smeand den 10 sep 2010

    F*n vad irriterad jag blir nu:@ Varför kan inte jag boka?! Kan någon snäll ge mig en direktlänk till den sidan där man fyller i sina uppgifter och så för att boka? Alltså, inte inloggningssidan där man fyller i sitt födelseår, för den kommer jag förbi. Men sedan hittar jag inte var man ska klicka för att beställa flaskorna. Konstig dator jag har... och den använder jag för att konstruera kärnkraftsimulatorer{loser}


    Kör du Firefox som webbläsare och har FlashBlock installerat i FF kan du antingen behöva deaktivera FlashBlock tillfälligt eller tillåta Flash från den sidan eftersom knappen ligger inbäddad i en Flash-animation.

  • boz1965 10 september 2010

    VÄLDIGT stort intresse verkar det som. Det är så stor trafik på deras sajt just nu att det stundtals inte går att öppna sidan.

  • Josses 10 september 2010

    Skrivet av boz1965 den 10 sep 2010


    Kör du Firefox som webbläsare och har FlashBlock installerat i FF kan du antingen behöva deaktivera FlashBlock tillfälligt eller tillåta Flash från den sidan eftersom knappen ligger inbäddad i en Flash-animation.
    Jag har Firefox men om jag har FF el ler inre har jag ingen susning om eftersom det är sonen som sköter om min dator (jag vet var jag slår på den inget mer:DD) men hur som helst gick det bara bra för mig att beställa.

  • boz1965 10 september 2010

    Skrivet av Josses den 10 sep 2010

    Jag har Firefox men om jag har FF el ler inre har jag ingen susning om...


    Hehe! FF = förkortning för Firefox :)

  • smeand 10 september 2010

    Jag har inte Firefox, men tänkte testa med telefonen istället. Fast nu verkar det som sagt vara väldigt hög trafik till den sidan...

  • smeand 10 september 2010

    Jag måste vara dummast i Sverige{embarrassed} Nu kommer jag in på sidan, men det enda jag kan ladda ner är en bild på flaskan. När man först kommer in på sidan finns det tre länkar: Press, Kontakt och Om Blossa. Vilken av dessa tre går ni andra in på och vad klickar ni på sedan?

  • Gnurf 10 september 2010

    Gå in på länken till höger, välj "förhandsboka" och klicka på den glada Tomten som viftar med handen. Sedan fyller du bara i kontaktuppgifter. Inga konstigheter....{pirate}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.