Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Betygsätt lagade recept......

  • lennali 25 mars 2008

    Håller med dig miasvante.
    Det är väl kul att få läsa en kommentar också, och man vill ju gärna tacka, vem ska man tacka om man inte vet från vem "stjärnorna" är. Även om det bara är en "liten stjärna" bättre med en, än ingen alls men gärna med en kommentar.

  • MammaIrene 25 mars 2008

    Håller med att det vore kul att få lite betyg i alla fall.....
    Har varit ganska många som sparat de få recept jag har, men bara en har betygsatt.....(N)
    Lite tråkigt tycker jag, det måste vara lite fler som nu hunnit pröva dem?

    Jag sätter betyg med en gång jag prövat recept, men jag har många som jag ännu inte prövat...

  • LillaJa 26 mars 2008

    Angående ****** märkta recept.

    Jag har skrivna recept som är godkännda sedan nov-07 som i veckan före Påsk nu ligger för godkännande ???? Hur kan det komma sig,

    Har även haft recept som blivit ******märkta men som nu inte har någon stjärna kvar ??? Lika konstigt det..

    Om det fungerar så är det ju ingen idé att stjärnmärka eller skriva komentarer.
    Jag tackade för fina recept idag och stjärnmärke hos några av er. Har provat en del under Påsk.
    ....men jag bakade våfflor i går, från ett recept här på sidan, som jag bara skrev ner, glömde att lägga i min kokbok...och inte vet jag vem det var jag tog det ifrån heller. tror att det bara stod "Frasfåfflor"....receptet var toppen.......ta åt er äran om ni känner igen er.
    (4 dl vetemjöl. 2 dl iskallt vatten, 100 g smör, 4 dl vispgrädde som skulle vispas till skum för att sedan vändas i smeten....och sedan gräddas )

    Tack Birgitta

  • UffeP 26 mars 2008

    Jag betygsätter när jag lagat jag hoppas andra också gör detta (Y)
    Finns måga trevliga och bra recept :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.