Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

FAQ - för användare av användare

  • monel 31 mars 2008

    Dags att göra lite reklam för denna igen. Glöm inte fylla på vanliga frågor som ni svarar på :D

  • monel 6 april 2008

    Om något blivit fel i ett av dina recept så behöver du bara rätta så rättas det automatiskt hos alla som sparat receptet i sin kokbok.

  • monel 6 april 2008

    puffar

  • monel 6 april 2008

    (Y)

  • farmoringer 6 april 2008

    Puff

  • The_mama97mia 6 april 2008

    Är det bara jag som är nojig, men jag tycker det har "spökat" en hel del här nu sen i fredags. Chatten funkar inte.
    Det kommer skumma inlägg från en del medlemmar som uppenbarligen inte är seriösa.
    Undrar om vi har blivit hackade av ngn som roar sig på vår bekostnad.
    Detta är tack o lov ingen frequently asked question.

  • monel 6 april 2008

    (Y)

  • monel 6 april 2008

    (Y)

  • monel 6 april 2008

    puffar

  • snutten 7 april 2008

    Har inget att tillägga (just nu), puffar bara upp den här tråden (Y)

  • farmoringer 8 april 2008

    Puff..(Y):D

  • monel 10 april 2008

    Dags att knuffa upp tråden igen såg jag

  • Partymajsan 11 april 2008

    Hej på er alla!!

    Nu har jag hittat rätt tråd för mina (dumma) frågor! Men jag kan inte detta, så snälla ni, försök förklara så ska jag bli mera aktiv.

    Vad är "meddelande" till för, och kan jag skriva där??
    Likaså "gästboken" , där måste någon annan skriva i min bok, eller?? Och jag skriva i någon annans gästbok...
    Om det står att ett recept har blivit kommenterat, var ser jag det??
    "Kontakter" förstår jag är med vissa personer som man valt själv. Har man då kontakt med vissa,
    som inte syns för alla??

    Så där, det var nog allt för denna gång, men det dyker säkert upp flera funderingar...
    Tack på föhand

  • Queenie 11 april 2008

    Meddelande är till för att du kan skicka ett personligt meddelande till en användare som bara den användaren ser. Skriver du i gästboken så kan alla gå in och läsa där.

    Om ett av dina recept blir kommenterat så får du ett mejl om det, det ser du om du klickar fram till ditt recept, längst ner står kommentarer (om det finns några). Du kan även gå in och kommentera och betygsätta recept som du har testat här på matklubben. Det är alltid kul när man betygsätter och kommenterar ett recept, kul för den som har lagt ut receptet. Oavsett vad man ger för betyg, alla kan ju inte tycka lika.

    Om du lägger vissa personer som "kontakter", det betyder att när du klickar på "Dina kontakter" då kan du bara klicka på den personen du vill ha tag på direkt. Kontakter kan du lägga såna du pratar med ofta eller såna som du sparar ner många recept från.

    Hoppas du är nöjd med svaren, återkom gärna med fler frågor

  • enAnnan 11 april 2008

    Såg i veckomejlet nu att det ska komma en "riktig" FAQ från Matklubben nästa vecka.
    (Y)(Y)(Y)

  • Queenie 11 april 2008

    Är det bara mej det krånglar för, men jag kan inte välja "gå direkt till valt forum", försöker komma till "Roliga lekar" men det går inte .... :´´(

  • Glitterfia 11 april 2008

    Skrivet av monel den 27 mar 2008

    Lennali tipsade:

    Ni behöver inte gå igenom alla era recept för att hitta det mest sparade.
    Gör så här:
    - gå in på fliken recept
    - i rutan "sökord" skriver ni user:lennali ni skriver givetvis erat "alias" tryck sedan sök recept
    - nu kommer alla dina recept fram, ändra här här från "relevans" till "populäraste"




    Det fungerar inte så på min sida. Har tittat på alla recept efter att jag tryckt på populärast. Man kan ju tycka att de ska ligga i "fallande" ordning.... Så är det inte tyvärr.

  • farmoringer 12 april 2008

    Det verkar vara dags att puffa upp sidan igen...

  • monel 12 april 2008

    .. och igen

  • farmoringer 12 april 2008

    Här hittar man det...*S*..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.