Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

FAQ - för användare av användare

  • Teareyes 12 april 2008

    http://www.matklubben.se/matprat/debattforum_3/faq_-_foer_anvaendare_av_anvaendare_3703.html
    kopiera detta till din webläsare!
    Kram T

  • hansdotter 12 april 2008

    Jag kan inte hitta adressrutan där numret på receptet ska stå??? Vart hittar jag det?

  • farmoringer 12 april 2008

    Högst upp i din Webbläsare där adressen till matklubben står, där står också numret till till det receptet du tittar på, efter..
    Kunde jag förklara rätt tro??

  • hansdotter 12 april 2008

    Åh TUSEN TACK farmoringer!!! JAg har stirrat på skärmen att bra tag nu utan att hitta detta nummer:( Trodde att jag hade blivit blind:(

    Nu ska vi se om jag har förstått det hela rätt... simsalabim;

    (krydddoftande panna)10008(/kryddoftande panna)

  • hansdotter 12 april 2008

    Näpp- det hade jag inte...

    Nytt försök.....trolleri trollera;

    (recept)10008(/recept)

  • monel 12 april 2008

    det ska stå recept inte receptnamnet och vara [ = altGr+8 och 9

  • hansdotter 12 april 2008

    Sjuttsicken oxå...:(
    JAg har inte riktigt kläm på detta ännu....
    Någon som vill förklara närmare vad jag göra för fel?

  • farmoringer 12 april 2008

    Du har säkert sett rätt bara klamrarna som fattas.. AltGr8 sk du trycka på..

  • hansdotter 12 april 2008

    Största möjliga tyyyyyystnad...
    [krydddoftande panna]10008[/krydddoftande panna]

    Häpp???

  • hansdotter 12 april 2008

    Krydddoftande panna

    Maybe right??:(

  • monel 12 april 2008

    Det ska stå "recept"

  • farmoringer 12 april 2008

    Krydddoftande panna

  • monel 12 april 2008

    Yes!!!!!! Du fick ju till det :D

    Skrivet av hansdotter den 12 apr 2008

    Krydddoftande panna

    Maybe right??:(

  • hansdotter 12 april 2008

    TACK för all hjälp!

    Jag blir så glad när det finns så många hjälpsamma medlemmar!
    Kram till er, monel och farmoringer!!!

    Gissar att mina inlägg i denna tråd kommer att roa en hel del medlemmar:D:):D

  • farmoringer 12 april 2008

    det lät så gott så jag skulle spara receptet.. Men jag hade redan gjort det tidigare...

  • monel 13 april 2008

    Puffar upp den igen

  • farmoringer 13 april 2008

    En liten puff...:D

  • pia61 13 april 2008

    Skrivet av TweetyPie den 28 mar 2008

    Vet inte om det här är rätt ställe att skriva på, men jag är ny här o vet inte så noga hur det går till.... jag bara undrar om nån kan ha en aning om vad som hände med ett av mina recept - texten till det är plötsligt bara alldeles borta!! Är inte det konstigt?? Så det går inte att få fram det receptet mer:'(! Kolla på min sida så förstår ni vad jag menar?? Det första receptet... (har bara fem så...) Hoppas nån kan hjälpa mig!!

    Det har hänt mig också, med ett recept. Jag fick skriva in det igen. Så du är inte nesam om det, förstod inte heller vad som hände./PIA

  • pia61 13 april 2008

    oj,jag slant lite på tangtenterna...ensam ska det vara! :p

  • pia61 13 april 2008

    Skrivet av monel den 6 apr 2008

    Om något blivit fel i ett av dina recept så behöver du bara rätta så rättas det automatiskt hos alla som sparat receptet i sin kokbok.


    (Y) Så bra! Undrade just över det! Har nämligen ändrat i ett av mina där ingredienserna blev lite fel! Tack! Den här tråden är ju helt kanon!/PIA

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.