Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

"Lekar"

  • pehrzonflickan 30 januari 2008

    Nej, jag har slutat att skriva i matlekarna...jag vill hellre leka nåt annat!:D

  • irrevirre 30 januari 2008

    Är detta ett exempel på ett så kallat Ilands-problem? ;-)

    Jag tycker som de flesta. Ibland vill man vara med och ibland inte.

  • Libra 30 januari 2008

    Ja det verkar vara ett sk i-landsproblem som så mycket annat nu för tiden....:(
    Jag förstår inte ens varför man startar en sån tråd, men det är väl för att reta upp folk o väcka en debatt....:o

  • MammaModesty 31 januari 2008

    Skrivet av Libra den 30 jan 2008

    Ja det verkar vara ett sk i-landsproblem som så mycket annat nu för tiden....:(
    Jag förstår inte ens varför man startar en sån tråd, men det är väl för att reta upp folk o väcka en debatt....:o


    Vilket också lyckades :D
    fast jag känner mig inte uppretad mest sitter jag med ett leende för det är ungefär som att man klagar på en tv-program men ingen tvingar ju en att titta.... det roliga är att formuleringan är att "kan VI inte sluta med dessa lekar.. " altså har VI varit med ... eller?

    då jag gillar dessa lekar så kommer jag fortsätta skriva i dem så länge de finns och vi är ju flera som gör så..ser minsann dig på stolen och blir glad när det finns en "lekkamrat" . när lekarna är slut får jag väl hitta på egna här hemma... haha... :D

  • lenajeanette 31 januari 2008

    Jag kan bara hålla med vill man inte vara med eller läsa trådarna med lekar är det bara att låta bli.
    Är själv inte intresserad av dessa lekar, men stör mig inte på dem heller.

    LenaJeanette

  • ThomasP 31 januari 2008

    Kan man inte göra en lekhörna och en för de som vill prata mat det är ju snart bara lekar i matprat //Thomas

  • Lilljeppe 31 januari 2008

    Skrivet av Tpersson den 31 jan 2008

    Kan man inte göra en lekhörna och en för de som vill prata mat det är ju snart bara lekar i matprat //Thomas


    Hej Thomas!
    Om du tycker det så har du nog missat hur matprat fungerar. De som visas här till vänster är de sista 10 trådarna någon skrivit i. Om du går in i forumet så kan du se att det finns flera hundra trådar som inte är lekar. De som är lekar är endast ett fåtal men väldigt populära just nu.:D
    Så ser man på helheten är det väldigt få lekar i jämförelse med de andra trådarna(Y)
    MVH
    Lilljeppe

  • Queenie 31 januari 2008

    Av alla trådar jag har sett på matklubben var nog den här den mest idiotiska! :@

    Jag tyker inte om sport exempelvis, då tittar jag INTE på sport. Tycker man inte om lekar så behöver man inte besvära sig med att läsa trådarna. Du som har startat tråden är ju ändå vuxen, men du behöver kanske växa upp. Vill man inte leka så behöver man inte ...

  • Libra 31 januari 2008

    Skrivet av MammaModesty den 31 jan 2008

    Skrivet av Libra den 30 jan 2008

    Ja det verkar vara ett sk i-landsproblem som så mycket annat nu för tiden....:(
    Jag förstår inte ens varför man startar en sån tråd, men det är väl för att reta upp folk o väcka en debatt....:o


    Vilket också lyckades :D
    fast jag känner mig inte uppretad mest sitter jag med ett leende för det är ungefär som att man klagar på en tv-program men ingen tvingar ju en att titta.... det roliga är att formuleringan är att "kan VI inte sluta med dessa lekar.. " altså har VI varit med ... eller?

    då jag gillar dessa lekar så kommer jag fortsätta skriva i dem så länge de finns och vi är ju flera som gör så..ser minsann dig på stolen och blir glad när det finns en "lekkamrat" . när lekarna är slut får jag väl hitta på egna här hemma... haha... :D


    klart man vill va med i lekarna, tycker bara att det är så patetiskt av en vuxen människa, han har ju tydligen oxå varit med eftersom han skriver VI...
    jag blir inte uppretad heller, utan flinar mest åt alltihop....nu har VI ju nåt annat att skriva om än just lekar...hahahahaha

  • MammaModesty 31 januari 2008

    Skrivet av Libra den 31 jan 2008

    Skrivet av MammaModesty den 31 jan 2008

    Skrivet av Libra den 30 jan 2008

    Ja det verkar vara ett sk i-landsproblem som så mycket annat nu för tiden....:(
    Jag förstår inte ens varför man startar en sån tråd, men det är väl för att reta upp folk o väcka en debatt....:o


    Vilket också lyckades :D
    fast jag känner mig inte uppretad mest sitter jag med ett leende för det är ungefär som att man klagar på en tv-program men ingen tvingar ju en att titta.... det roliga är att formuleringan är att "kan VI inte sluta med dessa lekar.. " altså har VI varit med ... eller?

    då jag gillar dessa lekar så kommer jag fortsätta skriva i dem så länge de finns och vi är ju flera som gör så..ser minsann dig på stolen och blir glad när det finns en "lekkamrat" . när lekarna är slut får jag väl hitta på egna här hemma... haha... :D


    klart man vill va med i lekarna, tycker bara att det är så patetiskt av en vuxen människa, han har ju tydligen oxå varit med eftersom han skriver VI...
    jag blir inte uppretad heller, utan flinar mest åt alltihop....nu har VI ju nåt annat att skriva om än just lekar...hahahahaha


    *fniss*:p

  • Grytlappen 31 januari 2008

    Jag läser inte lektrådarna men jag tycker att de tar förbaskat mycket utrymme på bekostnad av viktigare ämnen. Med "vi" menas "vi klubbmedlemmar". Tänk om alla upprörda svar på den här tråden hade handlat om mat istället; tänk vad mycket nyttigt vi alla hade lärt oss! Jo MammaModesty, jag startade tråden för att väcka debatt. Debatt om vad klubben ska handla om och tydligen är det många som tycker att vi ska leka. Jag tycker inte att det är jag som är patetisk. Patetisk är den som hyllar enfalden

  • Okänd 31 januari 2008

    SKA VI PUNKTSÄTTA DENNA TRÅD NU???Slutet gott allting gott. Kramar till alla.(Y)

  • evaldo 31 januari 2008

    OK!(Y)

  • lennali 31 januari 2008

    Skrivet av Liliane den 31 jan 2008

    SKA VI PUNKTSÄTTA DENNA TRÅD NU???Slutet gott allting gott. Kramar till alla.(Y)


    Det tycker jag också, det börjar osa hett här.
    Jag kramar alla också(L)

  • umen 31 januari 2008

    Leka kan ni väl göra någon annanstans!:@ Bara idag har jag tryckt bort 47 svar från dessa fåniga lekar på min hotmail.

  • Grytlappen 1 februari 2008

    Skrivet av umen den 31 jan 2008

    Leka kan ni väl göra någon annanstans!:@ Bara idag har jag tryckt bort 47 svar från dessa fåniga lekar på min hotmail.


    Det var just det jag menade; det kommer så förb. mycket skräp om man missar att avbocka!

  • styvan 1 februari 2008

    :D Ojoj, det här är verkligen riktigt roligt...:p

  • ThomasP 1 februari 2008

    Ja men visst vore det bra med en lekhörna för leka måste man få göra

  • umen 2 februari 2008

    Bäste Tpersson, gå då ut och lek, för det är faktiskt nyttigare. Här leker ni på andras bekostnad.
    Idag har jag tryckt bort 24 svar från dessa fåniga lekar på min hotmail. (N)

  • Linn_Z 2 februari 2008

    Skrivet av Tpersson den 31 jan 2008

    Kan man inte göra en lekhörna och en för de som vill prata mat det är ju snart bara lekar i matprat //Thomas


    Håller med till 100%. Skaffa en lek-community eller lägg tiden på era barn istället för att leka här. Ni som inte har egna ungar kan säkert "låna" några. Det gör jag och det funkar utmärkt!! (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.