Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mattidningar

  • EliBerg65 28 april 2011

    Håller helt med! Inspirationen flödar när man ser alla härliga bilder i tidningarna, och alla roliga tips och idéer som de har. Jag gillar också nätet för kontakten med andra, som någon tidigare skrev, så en kombo av båda verkar vara det ultimata.
    Köpte senaste Hembakat i förrgår och där fanns en underbar sk Fudgie (typ Brownie med en fudge uppepå) som jag gärna vill prova. Får se vad dagen har att bjuda på i övrigt...

  • zudette 28 april 2011

    Här kan man beställa kortare prenumerationer "prova på" för relativt bar priser (tror jag). Många tidningar och tidskrifter att välja på, svenska och utländska, mat och bak....

    http://www.tidningskungen.se/

  • Langkok 3 maj 2011

    Ser att annonsen på Blocket ligger kvar men nu tydligen prissänkt till ett bra pris. Verkar vara riktigt många tidningar. Jag är tyvärr redan välförsedd, men inte så ofta stora poster annonseras ut. Endera spar man dom (som jag) eller så kastas dom och då är det inte heller kompletta årgångar.

  • tulipan 3 maj 2011

    Finns även en bak tidning nu som funnits ca ett år som heter "BAKA" :)

  • boz1965 3 maj 2011

    Jag prenumererade på ett par-tre mattidningar innan jag skaffade fast bredband för x-antal år sedan. Sen tyckte jag att det fanns så många utmärkta matsajter (MK bland andra :)) att jag lika gärna kunde använda de pengarna till annat.

  • DoctorWho 3 maj 2011

    Skrivet av boz1965 den 3 maj 2011

    Jag prenumererade på ett par-tre mattidningar innan jag skaffade fast bredband för x-antal år sedan. Sen tyckte jag att det fanns så många utmärkta matsajter (MK bland andra :)) att jag lika gärna kunde använda de pengarna till annat.


    (Y)(Y)(Y)

  • EliBerg65 4 maj 2011

    Åh, tidningen BAKA har jag tydligen missat! Är den bra, tycker du "tulipan"?

  • leolina 4 maj 2011

    hembakat är den roligaste tidningen jag läst på länge,o så får man ju massa nya tips!!!

  • muminlotta 4 maj 2011

    Håller med om att Hembakat är en helt fantastiskt bra baktidning. Jättebra o goda recept det jag har provat, rolig att bläddra i, intressant läsning och härliga bilder. Rekommenderar den verkligen.

  • Langkok 10 maj 2011

    Ytterligare årgångar av Allt om Mat på blocket just nu. Dom kommer tydligen stötvis. Chans till fynd och nåt trevligt att läsa i sommar om du har plats för dom.

  • knyppeltanten 10 maj 2011

    Jag köper en tidning som heter Hembakat http://www.tidningar.nu/tidningen-hembakat/?gclid=CJSLv-z53agCFRov3wodwQ75BA och där har jag hittat många bra recept.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.