Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Min kokbok

  • patlican 2 juni 2008

    Jag gick just in i min kokbok för att söka ett recept men ca hälften av mina recept är borta........!!
    Finns det något hopp om att de ska kunna komma tillbaka eller???

  • irrevirre 2 juni 2008

    Jaha, nu har det hänt här också. Alla receptkategorier i noll och ligger i en hög under "Register".
    Hmmm, jag väntar nog med att sortera dom.

  • Mellanbellan 2 juni 2008

    Jag hade inte heller några recept nu ikväll men så läste jag i tråden att samma hade hänt en annan medlem och hon hittade recepten under "register" och det gjorde jag också. Nu väntar jag några dagar tills strulet är avhjälpt och sen flyttar jag tillbaka mina recept.

  • festmaten 2 juni 2008

    Nu hittade jag också alla mina recept under "register"(N)

  • Glitterfia 2 juni 2008

    Måste jag flytta alla recept från register ?
    Eller kan jag se på något vis vilka som inte ligger i någon grupp utan bara ligger i register. Har ju ingen aning om hur många recept jag hade i varje grupp.
    Detta var inte alls roligt :'( :(
    Missnöjd (N)

  • Lind 2 juni 2008

    Eftersom de nya ändringarna verkade förstöra det totalt för de som hade fungerande kokböcker så ändrade jag nu tillbaks till som det var förut.

    Under morgondagen ska vi försöka lösa det så att kokboken fungerar för alla.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • irrevirre 2 juni 2008

    VIPS! Nu är mina recept tillbaka där de skall vara:-)

  • Lisabet 2 juni 2008

    Äntligen verkar det vara ordning på torpet igen! Jag är så glad! Alla mina recept har hittat hem.
    Tack å tack, hur det nu gick till!

  • Gnagett 2 juni 2008

    Det var ju skönt att recepten är på plats igen. Tackar för det.

  • marwis 2 juni 2008

    Skrivet av enAnnan den 2 jun 2008

    Jag vill bara säga att det aldrig strulat för mig. Har gjort egna grupper och sparar direkt till den jag vill och allting hamnar där det ska och har stannat kvar.
    Fast "sidan kan inte visas" kommit upp varenda gång man ändrat något så har det alltid funkat ändå... (Y)

    Instämmer

  • Glitterfia 2 juni 2008

    Mycket glad nu :D
    Nu fungerar det igen. Alla recept på plats tror jag. I alla fall inga tomma kategorier.

    Tack Lind (Y)

  • Lilloo 2 juni 2008

    Varför kommer det upp sidan kan inte visas när man flyttar ett recept från en kategori till en annan?

  • mariaefors 3 juni 2008

    Tack Lind (Y)!
    Nu är min kokbok som den skall vara igen!

    En mycket glad Maria :D

  • svensbyn 3 juni 2008

    Min kokbok verkar fortfarande vara galen. Under register ligger dom jag saknar under resp kategorier.:'(

  • ikah 3 juni 2008

    Recepten hamnade tillbaka till "register" igen när ni ändra tillbaka så jag testade igen och recepten blir flyttade fast "sidan kan inte visas" kommer upp (ännu).
    Sparar man från någon annan hamnar de rätt med en gång.


    Skrivet av Lind den 2 jun 2008

    Men flyttas receptet till rätt grupp eller kommer bara den sidan upp?
    Skrivet av ikah den 2 jun 2008

    Alla mina recept låg under register men gick bra att flytta förutom att "sidan kan inte visas" dök upp varje gång.

  • frucaos 3 juni 2008

    Här ser det normalt ut - i mina egna kategorier också.
    Men du, Lind, jag skulle bra gärna vilja kunna ha ett recept under flera kategorier - går det att ordna? Tycker också att det skulle bli lite mer överskådligt om det gick att få "underkategorier" med en "rullgardin" som dyker upp först när man markerar huvudkategorin - t.ex. huvudrätter. Då kan fisk/kött/vegetariskt osv ligga dolt under. Förstår du vad jag menar? Och går det att fixa?
    Anledningen till att jag vill ha recepten under flera kategorier samtidigt är att det blir enklare då - kan ha soppa som en underkat, och en fisksoppa kan då ligga både under den och under fiskrätter. En förrätt kan samtidigt ligga på buffé...
    Mycket glad för denna fantastiska sajt förresten!(Y)

  • marie79 4 juni 2008

    Nej nu blir jag sur :@ Lá tillbaka alla mina recept under rätt flikar häromdagen och nu är dom borta IGEN det vill säga alla ligger under a-ö men inga under rätt kattegorier

  • Lind 4 juni 2008

    Hej alla matklubbare!

    Just i denna stund sitter jag och bygger på den nya kokboken som vi hoppas ska fungera för alla. Så håll ut ett litet tag till.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • stinta 4 juni 2008

    Oj vad ni får svettas under dessa varma dagar:) (Mikael mfl)
    Men jag tror att Matklubben fixar det här. Bara vi inte är för otåliga(Y)

  • zonale 5 juni 2008

    Enl. meddelande från Mikael så ska kokboken vara ok igen men jag kommer fortfarande inte in på min. Hur är det för er?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.