Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Min kokbok

  • Queenie 5 juni 2008

    Tyvärr inte. Jag hade verkligen behövt tillgång till min kokbok nu. Ska printa ut lite grillrecept etc som vi ska testa i morrn. Jag har ju sparat en hel del och kommer ju inte exakt ihåg vilka heller.

  • Lind 5 juni 2008

    Hej igen,

    Vi ber om ursäkt för den dåliga information angående detta. Vi ville bara få styr på kokboken så fort som möjligt.

    Jag ska försöka få igång den nu på eftermiddagen igen. Tyvärr kan det vara så att alla ens recept inte är på rätt ställe.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • anluk 5 juni 2008

    Skrivet av Queenie den 5 jun 2008

    Tyvärr inte. Jag hade verkligen behövt tillgång till min kokbok nu. Ska printa ut lite grillrecept etc som vi ska testa i morrn. Jag har ju sparat en hel del och kommer ju inte exakt ihåg vilka heller.


    Samma problem här, vet att jag sparat en hel del grillrecept som jag verkligen skulle vilja ha till imorgon. Hoppas Lind hinner fixa kokboken i värmen.

  • stinta 9 juni 2008

    Nu är recepten där dom ska, (synd bara att det står en massa att man har sparat dom igen, fast man bara möblera om lite), men jag undrar...hur går det med att ladda hem kokboken??
    Nu får jag samma sak som många av er hade. Serverfel? Det är alltså inte ok än??

  • anluk 9 juni 2008

    Tyvärr har några av mina dessert recept försvunnit?????

  • Lind 9 juni 2008

    Skrivet av anluk den 9 jun 2008

    Tyvärr har några av mina dessert recept försvunnit?????

    Det kan inte vara så att de ligger i gruppen "Recept utan grupp" eller i "Register A-Ö"?

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matlubben.se

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.