Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nyfödda valpar

  • evaldo 21 augusti 2008

    Vov Vov till valparna.(Y)

  • bosse1978 21 augusti 2008

    Ingen blir så glad som jag att ha fel :p har själv tännkt skaffa en schäfer till att träna bruks och skydd med, och det jag skrev förut var vad uppfödarna som jag pratat med har sakt till mig.

    Ha det så bra med valpisarna!!
    (lägg gärna in bilder om det går!)

  • Wombat04 21 augusti 2008

    Håller tummarna Gillsan!!!

  • pia61 21 augusti 2008

    Lycka till med dom små liven! :p Dom är älskade fast det är "fel" på dom! Min vita storpudel har rosa nos, vilket är helt galet, ska vara svart. Men han är så gó ändå, och då vi inte är intresserade av utställning så spelar det ju ingen roll. (Vill tilllägga att han även hade rosa kulor...men dom är borttagna!!(H))

  • Smulpajen 21 augusti 2008

    Stort grattis till valparna! Jag är så nyfiken på hur den lilla vita ser ut. Måste vara hur söt som helst(L) Finns det något gulligare än bäbisdjur?? Lycka till, hoppas det går vägen med lilla Loppan!

  • azlan_lena 22 augusti 2008

    (L) (L) (L) (L) (L) (L) till babbisarna från Azlan samt Lazze o Lena

  • salsa 22 augusti 2008

    Med två blandisar nedanför mig på golvet vill vi önska lycka till med valparna. :D(L)

  • zonale 22 augusti 2008

    För mig, som är smått hundgalen, så finns det inget sötare än hundvalpar:) Hade själv den äran att få vara med när en liten tikvalp föddes för en vecka sedan. Lycka till med dem.!!:)

  • Gillsan 29 augusti 2008

    (H)(Y)Hej! nu har jag bytat bild på valparna . Tack så jättemycket för alla lyckönskningar.
    Jag har ej kunnat komma in på matklubben förrän idag. (N):p Jag vill bara berätta att lilla loppan har klarat sig och blivit rund och go. jag lovar att komma med en bättrew bild nu när de har öppnat ögonen.:p(H)Ha en bra dag allihopa. Kramiz Gillsan(Y)

  • Bappi 29 augusti 2008

    Mmmmm mycket besvär men så mycket som du får tillbaka av valparna, så blir allt ett sådant kärt besvär. Njuuuuuut mellan varven och pussa dom små från mig och matte:D

  • chrissysoder 29 augusti 2008

    Grattis till valparna,:D
    Själv blev jag av med min hund för en vecka sen ja den dog för att den blev påkörd och ingen vet vem som körde på för föraren smet.
    :(

  • Gillsan 29 augusti 2008

    (H):pHej! chrissysoder
    :(Det var inte roligt och höra det med din hund. :( Hoppas ni får tag i smitaren (N).
    Hur kan man bra smita efter att man har kört på något djur. fy för så grymma människor.(N)(N)
    Här finns valpar kvar i fall du blir sugen.(Y)(Y)
    Ha de så bra mvh Gillsan(Y):p(H)

  • milla19 29 augusti 2008

    såå söta dom är:D(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

  • Gillsan 4 september 2008

    (L)(Y)(L)Här kommer en ny bild på valparna. Nu börjar de röra sig ordentligt de är 2½ veckor gamla nu.(L)(Y)
    Jag återkommer med ny bild om nån vecka.(L)(Y)(H)

  • lilas 4 september 2008

    Åh vilka söta små raringar(L)(L)(L)
    Vad roligt att det har gått så bra! Min förra vovve var en Grand Danois(L) som var blue merle. Det var ju helt fel, men han va min älskling ändå!
    Nu har vi en liten Jack Russel hemma, som jag fick i morsdagspresent förra året.(Y). Hon är verkligen ett litet energiknippe!! Helt underbart söt är hon(L).

  • Gillsan 18 september 2008

    (H)(L)Så nu har jag bytat bild igen på valpisarna. Nu börjar de bli busiga och roliga de är 4½ vecka gamla nu.Jag har fått sålt fyra av dem så det är skönt bara två kvar. ni får ha en bra dag.:p(Y)

  • zonale 18 september 2008

    Så underbara som endast små valpar kan vara. Kan inte vara svåra att hitta bra hem åt, Gillsan. Lycka till!!! från hundtokiga mig(L):)

  • Mellanbellan 19 september 2008

    Men va fina de är nu. (L) De finns väl kvar om 4 veckor så jag får busa och gosa med dem?

  • Gillsan 19 september 2008

    (L)Jadu Mellis vi får väl se om där är någon kvar när du kommer ner:p
    Där är två kvar till salu, så kanske. Vi har leverans på dem den 13e oktober.:p
    Dom är så goa och busiga nu.

  • markus 19 september 2008

    Första kullen vi fick på våra Border/Flatcoat retrieverblandisar blev det 12 valpar... Vilken pärs för tiken att hålla modet uppe... Andra kullen blev det "bara" 10... Rena semestern... Hoppas att valparna mår bra och att de kommer till rediga hem där de betraktas som individer på det sätt som hundar skall betraktas. Vi fick påringning av en "svärdotter" vars svärfar blivit änkeman. Hon tyckte att en valp skulle göra gubben lycklig. Hon fick inte köpa valp av oss iallafall... Sen ringde folk som skulle ge bort valp i julklapp... De blev också utan. Fattar inte vad folk har för bild av hundvalpar. De kräver en enorm uppmärksamhet och uppfostran av oss som tar ansvaret som följer en valp.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.