Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nyfödda valpar

  • irrevirre 19 september 2008

    Skrivet av markus den 19 sep 2008

    Första kullen vi fick på våra Border/Flatcoat retrieverblandisar blev det 12 valpar... Vilken pärs för tiken att hålla modet uppe... Andra kullen blev det "bara" 10... Rena semestern... Hoppas att valparna mår bra och att de kommer till rediga hem där de betraktas som individer på det sätt som hundar skall betraktas. Vi fick påringning av en "svärdotter" vars svärfar blivit änkeman. Hon tyckte att en valp skulle göra gubben lycklig. Hon fick inte köpa valp av oss iallafall... Sen ringde folk som skulle ge bort valp i julklapp... De blev också utan. Fattar inte vad folk har för bild av hundvalpar. De kräver en enorm uppmärksamhet och uppfostran av oss som tar ansvaret som följer en valp.


    BRA Marcus! Fler borde tänka som du.

  • annelieberggren 19 september 2008

    Jätte grattis... skulle så gärna vilja ha en valp (L) , men tyvärr hinner jag inte med det :'(
    Hoppas allt går bra med dom.

  • azlan_lena 19 september 2008

    vi vill ha mer rapporter .....(L)

  • Gillsan 19 september 2008

    (H)(Y)Hej! såg att du vill ha mer info om valpisarna.(Y)(L)
    Vill ni se bilder på mina sötisar så har jag en bilddagbok ni kan gå in på.:p
    http://bilddagboken.se/p/main.html och sök medlem Rockagill så klicka på de blåa fälten på almenackan där finns foto varje dag på valparna.du får gärna skriva en kommentar där Lena, kramiz till er alla från mig och valparna.(L)(Y)

  • Gillsan 19 september 2008

    (H)http://rockagill.bilddagboken.se/p/friends.html Här kommer den kompletta adressen så slipper ni söka . Ha en bra kväll.(Y)

  • Gillsan 19 september 2008

    Skrivet av markus den 19 sep 2008

    Första kullen vi fick på våra Border/Flatcoat retrieverblandisar blev det 12 valpar... Vilken pärs för tiken att hålla modet uppe... Andra kullen blev det "bara" 10... Rena semestern... Hoppas att valparna mår bra och att de kommer till rediga hem där de betraktas som individer på det sätt som hundar skall betraktas. Vi fick påringning av en "svärdotter" vars svärfar blivit änkeman. Hon tyckte att en valp skulle göra gubben lycklig. Hon fick inte köpa valp av oss iallafall... Sen ringde folk som skulle ge bort valp i julklapp... De blev också utan. Fattar inte vad folk har för bild av hundvalpar. De kräver en enorm uppmärksamhet och uppfostran av oss som tar ansvaret som följer en valp.

    Håller med dig till fullo. Mvh Gillsan

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.