Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad har hänt med Matklubben.se?

  • Bowmore 18 september 2008

    Märkligt att ingen ansvarig kommenterar den här tråden...(N)

  • vegannika 19 september 2008

    JÄttesegt. Jag håller på att ge upp matklubben för detta. Inge kul alls när man ska in o kolla recept och det inte funkar.

  • Edla64 19 september 2008

    Tråkigt att vara här, fruktansvärt segt idag också.:@(N):Z

  • grill 19 september 2008

    Segt här också. Kommer inte in på sidan ibland. :@:@

  • zonale 19 september 2008

    Har bredband, 24 mb, som fungerar klockrent på alla andra sidor, utom på Matklubben. Klart det blir frustrerande när det pågår under en längre tid.

  • Ekorrungen 19 september 2008

    Jag kan bara hålla me, seegt! Man får ju vända flera minuter innan man kommer in. Andra sidor funkar bra. Det är tråkigt:Z(N):(

  • Queenie 19 september 2008

    Om det nu är så att det kommer över 3.000 nya medlemmar varje vecka på matklubben som det står i nyhetsbrevet, det säger sig ju själv att det behövs en ny server då.

  • Lindanemon 19 september 2008

    Jag tycker det är väldigt tråkigt och ledsamt att INGEN ansvarig kan komma med en förklaring!

    Det är ju VI medlemmar, som gör Matklubben till vad den är!
    Utan oss, ingen Matklubb...

    Så, SNÄLLA, tala om vad som pågår!

  • zonale 19 september 2008

    Lika segt när recepten ska godkännas. Naturligtvis samlas recepten på hög mer än vad som gjorts tidigare. Ibland funkar det inte alls. Kom överhuvudtaget inte in på sidan under flera timmar under fm. Så kära medlemmar, ha fördragsamhet om era recept inte behandlas lika fort som tidigare!!

  • Bowmore 19 september 2008

    o ja vad fort det går.....tar bara ca 5 min att ladda sidorna...

  • Lind 19 september 2008

    Hej!

    Vi vill göra alla i denna tråd uppmärksamma på att vi som jobbar med Matklubben gör allt för att lösa dessa problem.

    Mycket riktigt är det våra serverar som strular på grund av den ökade belastningen. Vi försöker återgärda detta men det är ingen enkel match.

    MVH,
    Lind

  • farmoringer 19 september 2008

    Tack för informationen. Sånt här borde skrivas in på första sidan som man får upp när man kommer in på Matklubben.se. Slipper man all irritation osv......Fram för information på först sidan...

  • Smulpajen 19 september 2008

    Kan bara hålla med att INFORMATION hade inte skadat:@ Varför inte göra en flik på första sidan där ansvariga kan uppdatera oss om driftstörningar??? Jag är grymt irriterad att detta inte finns. Varje vecka är det samma sak, och vi skriver nya trådar om dessa seeeega sidor. (N)

  • irko 19 september 2008

    Tack Lind för informationen, hoppas att ni får ordning innan folk tröttnat på denna sida!:D

  • irko 19 september 2008

    Tack Lind för informationen, hoppas att ni får ordning innan folk tröttnat på denna sida!:D

  • irrevirre 19 september 2008

    Ja, nu vet vi. Och jag håller med, någon sorts info vore perfekt!

  • begeanka 19 september 2008

    Skrivet av Smulpajen den 18 sep 2008

    Det har varit seeegt och hopplöst hela dagen, IGEN:@ Ibland har det inte gått att komma in alls:@:@ Utkastad har man blivit också(N) Nä, snart tröttnar man väl....På dagen är det nog inte så stor trafik här så det är ingen ursäkt det heller. Kanske är lösningen en ny server. Mitt bredband är det inget fel på, 24 Mbit/s, så felet ligger inte hos oss medlemmar.


    Hej!
    Har haft samma problem jag, jag är utbildad IT tekniker och jag vet att min pc är det inte som det hänger på.
    Alla andra sajter fungerar perfekt men inte alltid Matklubben.se.
    Håller med om servern eller databasen.:@

  • sjsj 19 september 2008

    Satt på tåget hem från Stockholm igår och kollade in ett recept på Gulasch Gryta som jag skulle laga när jag kom hem.
    Har snabbt bredband hemma, men tji fick jag! Det var stört omöjligt att komma in så det blev till att improvisera gulaschen!
    Visst! Den blev jättegod, men stressen var stor under den dryga halvtimme jag försökte komma in. Hoppas ni får till detta, annars vete f-n...

  • Prima 19 september 2008

    Vill bara säga till Matklubben och co att vi/jag förstår att även ni sliter ert hår över detta, det måste vara oerhört frustrerande även för er.

    Som någon skrev, en notis på förstasidan hade nog varit bra om systemet "klyddar" o krånglar. Det ger folk en för-förståelse och ett bättre tålamod. Sen i längden så måste ni nog uppgradera det ni kör matklubben kör på idag. Det nuvaranade kommer inte hålla. Detta är ju Sveriges största matcommunity! (L) Kör hårt o satsa på det... fortsätter det såhär vet ALLA vad matklubben är... och ni är ledande i alla matkategorier på nätet. I love this place!(L)

  • kickiekblad 20 september 2008

    eller så när man klickar blir det dubbla inslag men det e så seeeeeegt

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.