Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad har hänt med Matklubben.se?

  • festmaten 29 september 2008

    Här har det funkat bra i flera veckor...... men....... nu har jag hamnat i sirapsburken... igen!!!!!!!

  • MrsC 29 september 2008

    Samma här...:o

  • grill 29 september 2008

    Här är det också segt från o till :@
    D

  • begeanka 29 september 2008

    Skrivet av kalasmad den 29 sep 2008

    Här har det funkat bra i flera veckor...... men....... nu har jag hamnat i sirapsburken... igen!!!!!!!


    Mellan den 23 september och 28 september har jag inte kunnat komma åt sidan, jag har fått mail om att recept sparats etc.
    Men sidan kunde inte visas.

    Alla andra sidor har kunnat visats perfekt.

    Jag provade även på andra datorer i andra städer hos släkt och vänner.
    Men inte ens där har det fungerat.:(

    Tråkigt!
    Då jag trivs här!(L)

  • irrevirre 30 september 2008

    Samma här. Det kan ta flera minuter att ladda en sida .... om det alls går.

  • Gnagett 30 september 2008

    Det börjar bli ganska tröttsamt denna seghet.(N)

  • evaldo 30 september 2008

    Nu är det för bedrövligt, jag kommer ingenstans varken i godkännandet eller på de andra sidorna. Det tar flera minuter innan det händer någonting, om det händer något alls.
    Blir det inte bättre så vet jag inte om jag snannar kvar. Mitt tålamod håller på att ta slut.:
    :(:(:'(:'(:Z(N)(N)(N)(N)@:@:@:@:@

  • LillaJa 30 september 2008

    Inte nog med att sidan är seg.... :@

    Recept som legat inne sedan länge och har fått stjärnor***** och komentarer, jag saknar dessa nu ??(N)(N) Varför???
    Recept som blivit godkända för ett år sedan....ligger nu för godkännande.?:( Lika korkat det också.
    ...och varför är det så många dubletter, ? ..det kan skilja 5g i några recept av något, och ändå godkänns det.
    Likaså om man vänder på orden på ett recept exempel/ Frusen Cheescake eller Cheesecake Frusen...vad är vitsen med det?
    Det är ju inte undra på att det är så många recept då i banken.-.......himmel vad jag låter negativ...det är jag inte....men blir irriterad när jag söker på recepten.
    Har börjat tröttnat på sidan... (N)

  • Smulpajen 30 september 2008

    Det spelar heller ingen roll om man är inne tidigt på morgonen eller sent på kvällen. Samma seeega sidor:@ Om det nu är servern som är för liten så få man ju byta den. Eller finns det ingen som bryr sig kanske??:o För som vanligt får vi aldrig någon förklaring från ansvariga... Jag har efterlyst en flik på första sidan där man kan från MK:s sidan informera om driftstörningar. Men inget gehör. Snart handlar alla trådar om samma sak, SEGA SIDOR.

  • Bappi 30 september 2008

    :'( Seeeeeegt och jag ger nästan upp hoppet med att söka efter något gott i gott.
    Nyhetsbrev med information gör alltid medlemmar lite tålmodigare, för vem läser alla trådarna?!?!

  • Bappi 30 september 2008

    :'( Seeeeeegt och jag ger nästan upp hoppet med att söka efter något gott i gott.
    Nyhetsbrev med information gör alltid medlemmar lite tålmodigare, för vem läser alla trådarna?!?!
    :@Det här med att gå in och titta på recept och sen backar man sig ut och hamnar på första sidan igen är retsamt som tusan, för sådant händer ibland. Detta hände mig nu t.ex vid detta inlägg (hamnade på sidan 1 igen i detta ämne).

  • Disen 30 september 2008

    Det här med att gå in och titta på recept och sen backar man sig ut och hamnar på första sidan igen är retsamt som tusan, för sådant händer ibland. Detta hände mig nu t.ex vid detta inlägg (hamnade på sidan 1 igen i detta ämne).

    Händer mig också. Väldigt irriterande och ett fasligt bläddrande. (N)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.