Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

00-talets slasktratt

  • Lilleby 2 januari 2010

    Jag säger Anna Anka jag med... blir så irriterad när jag ser henne :@:@:@:@:@

  • millasmamma 2 januari 2010

    Anna Anka är en klar kandidat med stor vinstchans!

  • boz1965 2 januari 2010

    Verkar som om Anna "kvack" Anka leder nomineringarna här. :p
    Men det är klart... Har man en massa åsikter om allting men bara två hjärnceller så är det en klar nominering.:D

  • Okänd 2 januari 2010

    Gnällspikar över huvud taget!

  • boz1965 2 januari 2010

    Skrivet av jan-gunnar-j den 2 jan 2010

    Gnällspikar över huvud taget!


    Jepp, speciellt de som tycker att de är förmer än andra.

  • Okänd 2 januari 2010

    Exakt!

  • irrevirre 2 januari 2010

    Anna Anka är det dummaste fruntimret man skådat på länge ..... och samtidigt ... så sorglig ...

  • The_mama97mia 2 januari 2010

    Anka-frun har ju bara varit i fokus det senaste halvåret, om man tänker 00-talet , som rubriken var, finns flera som aspirerar på titeln. Nu minns jag inte exakt men både Linda Rosing och Carolina GYnning har väl planterat rätt många fötter i munnen.
    Men ska det vara under -09 kan jag också lägga en röst på Fru Anka. Soon to be mrs Ex Duck.

  • jas65 2 januari 2010

    Alla klagar på Anna Anka, personligen så tycker jag att hon har ett budskap. Hon säger vad m ånga andra bara tänker. Jag röstar på Maud

  • boz1965 2 januari 2010

    Sen finns det ju förståss Jimmie Åkesson tillsammans med varenda SD'are i landet...

  • The_mama97mia 2 januari 2010

    Skrivet av mama97mia den 1 jan 2010

    Jimmie Åkesson kanske.



    Jag sa ju det... Boz...

  • boz1965 2 januari 2010

    Skrivet av mama97mia den 2 jan 2010

    Skrivet av mama97mia den 1 jan 2010

    Jimmie Åkesson kanske.



    Jag sa ju det... Boz...


    (L)(Y)(L)

  • boz1965 2 januari 2010

    Skrivet av jas65 den 2 jan 2010

    Alla klagar på Anna Anka, personligen så tycker jag att hon har ett budskap. Hon säger vad m ånga andra bara tänker. Jag röstar på Maud


    Vad är det hon har sagt som utgör nån som helst vettig tanke?

  • jimboz 2 januari 2010

    Jag har precis tittat på Stjärnonrna på Slottet.........Är det bara jag som blev helt slut på att höra Ranelids dominerande, inte hans dag tjafs ?Han tog helt musten ur mig..Jag måste lägga mig på soffan känner jag :(

  • The_mama97mia 2 januari 2010

    Jag tittar aldrig på "Stjärnorna..." inte intressant ... för mig...

  • smeand 2 januari 2010

    Varför kommer alltid män lättare undan med att göra knäppa saker och att säga grodor?? :@ Kvinnorna som blivit nominerade här förtjänar det säkert, men varför kommer vi lättare ihåg det de gjort och sagt än männen? (N)

  • jimboz 2 januari 2010

    Här är artikeln som Linda Skugge skrev om Björn Ranelid...Jag har aldrig läst artikeln men blev intresserad av ämnet ..
    http://www.lindaskugge.se/cldoc/124.htm

  • boz1965 2 januari 2010

    Skrivet av saralandqvist den 2 jan 2010

    Varför kommer alltid män lättare undan med att göra knäppa saker och att säga grodor?? :@ Kvinnorna som blivit nominerade här förtjänar det säkert, men varför kommer vi lättare ihåg det de gjort och sagt än männen? (N)


    Kan kanske ha nåt med blondiner och bimbosar att göra...

  • kattgnag 2 januari 2010

    Robert Aschberg med sin totalt floppade pinsamma intervju med Anna Anka - hon är lite "smart" dock och vet hur män faller precis dit hon vill.....
    Tyckte Aschberg sjönk som en sten

  • jimboz 2 januari 2010

    Skrivet av kattgnag den 2 jan 2010

    Robert Aschberg med sin totalt floppade pinsamma intervju med Anna Anka - hon är lite "smart" dock och vet hur män faller precis dit hon vill.....
    Tyckte Aschberg sjönk som en sten


    Jag tyckte att samtliga personer som var med i Ankas jul med Aschberg sjönk som furur...Dom tappade helt klart sin integritet och trovärdighet..Det blir svårt att se dom i framtiden utan att tänka på Ankas floppiga Jul .

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.