Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

00-talets slasktratt

  • boz1965 13 januari 2010

    Skrivet av mayapaya den 13 jan 2010

    Ja jag kan ju säga att de jag ogillar mest är de som startar sådan här trådar. Fy för vuxna människor som better sig som mobbare.


    Om du nu har så mycket emot sådana här trådar känns det lite märkligt att du väcker liv i dem igen. (N) Jag tror nog att du egentligen bara vill klaga för klagandets egen skull istället för att skaffa dig ett liv.

  • Vetebullen 13 januari 2010

    Skrivet av margitkallgren den 8 jan 2010

    Finns det inte fler s om retar sig på Annika Lantz. Hon tycker själv att hon är rolig men det tycker då inte jag och många med mig, Tack för ordet Margit


    Ja jag håller verkligen med dig Margit. Hon är inte ett dugg rolig..(N)(N)

  • kareng 13 januari 2010

    jag säger bara Anna Anka vilken gås!:D

  • Okänd 13 januari 2010

    Skrivet av mayapaya den 13 jan 2010

    Ja jag kan ju säga att de jag ogillar mest är de som startar sådan här trådar. Fy för vuxna människor som better sig som mobbare.


    Ett ord i rättan tid!
    Är tråden död nu?
    Måste dock medge att jag själv utsett två kandidater, ångrar mig!:'(
    Vet inte vad som fick mig att skriva i den här tråden.
    Förlåt Maud och Mona!
    Ingen av er platsar här!

  • jimboz 13 januari 2010

    Nå !
    Vem vann priset som Slasktratt då ?

    Vinner man en penna från MK ..:)

  • jimboz 13 januari 2010

    Ingen svarade på frågan ,så då antar jag att Hispanjola Ankan vann mobbarnas pris i Slasktratte VM.

    Husfriden är jag rädd om ,så det är inget jag tar lätt på ...Vi får väl avsluta mobbingen och låta Ankan mobba själv då (N)

    Ni som sett Hollywoodpatrasket vet ju att Ankmobbaren ser ner på vanligt folk....Men det är väl så med vanliga människor, att vi ska inte ta efter idioter..Jag böjer mig för det och håller med om att vi avslutar tråden med " we shall overcome"

    Att leva är att simma från stranden jag till stranden du i havet vi...........
    Björn Ranelid

  • boz1965 13 januari 2010

    Skrivet av jimboz den 13 jan 2010

    Nå !
    Vem vann priset som Slasktratt då ?

    Vinner man en penna från MK ..:)




    Det blev väl så att det var delad förstaplats Ranelid/Anka

    Ordbajsarnas kung och drottning... :p

    Sen kunde det bli ett par stycken här också, men det var ju kändisar tråden handlar om - inte vanliga nollor.

  • jimboz 13 januari 2010

    He he ! Delad andra plats med andra ord :)

    Jag vill vinna någon gång :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.