Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

ALLA Facebookare - SE HIT!!!

  • Countrygirl 4 mars 2010

    Helt rätt Boz!

    {laugh}

  • jimboz 4 mars 2010

    Jag vill tacka boz för infon om viruset iallafall..Det är lätt att styra iväg, anti Facebookare som jag är..

    Alla är inte som jag:< får väl inse det.....

    Sorry boz

  • agaleb 8 mars 2010

    Skrivet av jimboz den 4 mar 2010

    Skrivet av agaleb den 3 mar 2010

    På facebook kan ju åtminstone välja sina bekantskaper och inte som här få kontakt med vilken skit som helst. Har inte varit inne här på länge, men ser att de som bidrog till att jag la ner min verksamhet på denna sajt dominerar och förhäver sig fortfarande. Usch då. Här är det ingen trevlig ton. Finns så många andra trevliga matsajter.



    Ojdå ! Vilken verksamhet har min herre idkat på MK då ?
    Inget olagligt får man hoppas {cowboy}

  • agaleb 8 mars 2010

    Skrivet av jimboz den 4 mar 2010

    Skrivet av agaleb den 3 mar 2010

    På facebook kan ju åtminstone välja sina bekantskaper och inte som här få kontakt med vilken skit som helst. Har inte varit inne här på länge, men ser att de som bidrog till att jag la ner min verksamhet på denna sajt dominerar och förhäver sig fortfarande. Usch då. Här är det ingen trevlig ton. Finns så många andra trevliga matsajter.



    Ojdå ! Vilken verksamhet har min herre idkat på MK då ?
    Inget olagligt får man hoppas {cowboy}


    Syn att du missade könet. Men du missar ju visst en hel del har jag märkt av tidigare inlägg och kommentarer.

  • idea_ 9 mars 2010

    Men agaleb, du säger inte till någonstans att du är en tjej, så hur ska övriga veta, sen så är det så att om du tycker att gänget här inne på MK inte är trevligt så kan du faktiskt strunta i att prata med oss, som Bl.a. daniella har sagt till dig tidigare, man behöver faktiskt inte bli otrevlig, det mesta jimboz skriver är med glimten i ögat.

  • Okänd 9 mars 2010

    {go-away}
    Jaa, håll tassarna borta från våran jimboz (L)

  • Mistys 9 mars 2010

    Finns ett ordspråk som lyder " som man ropar får man svar" Kanske du skulle ropa trevligt agaleb, så får du trevliga svar!

  • Okänd 9 mars 2010

    Hej!

    Jag skulle vilja avregistrera mig från Facebok. Är det någon på MK som vet hur man gör?

  • marwis 9 mars 2010

    Jag gillar matklubben, och tycker inte man ska hetsa upp sig så väldigt över saker och ting! Det är ju upp till var och en att både läsa och skriva! Sen får man ju ha lite humor och utgå från att folk skämtar även om det blir plumt ibland.
    Kram på er alla därute i cyberrymden!

  • Gnurf 9 mars 2010

    Jo jag håller med oxå...den där jimboz...å för att inte tala om boz....är väldigt störiga typer...:O)

  • kattgnag 9 mars 2010

    Skrivet av jimboz den 3 mar 2010

    Förr var Söndagen en vilodag. vi kanske borde införa en Internet fri dag istället.:)



    Låter som en jättebra idé, jimboz! För skoj skull, varför inte skippa även tv och radio? Så att man UMGÅS med varandra? Och de som är "utan familj" försöker träffas över en god bit mat och lite spel kanske? Låter otroligt lockande - även om det så klart inte går att "tvinga" nån (inom familje- eller vänkretsen) till det. Vissa TV-program bara MÅSTE ses (man kan väl spela in?) och internet finns ju även på måndag...?
    Blir man internetberoende så har man kanske glömt hur man umgås rent fysiskt? Tror inte det i och för sig, men.... beror ju på hur beroende man är...?

  • boz1965 9 mars 2010

    Skrivet av Gnurf den 9 mar 2010

    Jo jag håller med oxå...den där jimboz...å för att inte tala om boz....är väldigt störiga typer...:O)


    Men är det inte en konstig typ som kallar sig Gnurf som också är en riktigt jobbig j**el??? :DD

  • boz1965 9 mars 2010

    Skrivet av kattgnag den 9 mar 2010

    ...Så att man UMGÅS med varandra?...


    UMGÅS??? Men... Men... Då måste man ju vara TILLSAMMANS! *Hela livet passerar revy*... Med ANDRA! {ghost}

  • jimboz 9 mars 2010

    Woff Woff på er...Nu skämtade jag visst :)

    Ärligt talat så är livet en RollerCoaster så varför inte vara lite galen när man ändå åker utför :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.