Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Angående in loggning

  • daniely 19 september 2009

    Skrivet av mafia den 19 sep 2009

    Jag ville inte byta lösenord, men var tydligen tvungen. Hur ska jag få tillbaka mitt gamla?


    Du kan byta lösenord om du går in på redigera profil/presentation

  • farmoringer 19 september 2009

    Jag vet inte men jag får då forfarande hålla på och logga in mig....:o

  • Disen 19 september 2009

    Skrivet av farmoringer den 19 sep 2009

    Jag vet inte men jag får då forfarande hålla på och logga in mig....:o


    Samma här. :(

  • boz1965 19 september 2009

    Japp, det är krångel här också. Blir tvungen att logga in manuellt varenda gång trots att rutan "Logga in automatiskt" (eller vad den nu heter) är ibockad. Lite irriterande, faktiskt.

  • jimboz 19 september 2009

    Jag brukar rensa historiken och allt casheminne i webläsaren när det strular, nästa gång jag loggar in på sidorna så frågar firefox om jag vill spara lösenordet och då säger jag ja...

    Använd CCleaner som är gratis och rensar bort det förflutna...

  • gimmiahug 19 september 2009

    Jag har haft samma inloggningsproblem som alla andra till och från i flera veckor! Alltså jag får logga in om och om igen.... trodde det var ett cacheproblem men om fler har råkat ut för detsamma....?

  • boz1965 19 september 2009

    Inget cacheproblem. Verkar snarare vara en bugg i MK's inloggning. Förhoppningsvis sätter de en programmerare att titta över saken på måndag.

  • jimboz 19 september 2009

    Jag tänkte mest generellt, jag har varit med om det på flera ställen att webläsaren inte sparar mina lösen och då har det hjälpt att rensa historiken och allt annat med ...

  • gimmiahug 19 september 2009

    Du har så rätt Jimboz..... bara det hjälper inte här. Just nu. Hmpft.

  • boz1965 19 september 2009

    Skrivet av jimboz den 20 sep 2009

    Jag tänkte mest generellt, jag har varit med om det på flera ställen att webläsaren inte sparar mina lösen och då har det hjälpt att rensa historiken och allt annat med ...


    Visst, hade det gällt fler sajter än bara MK kanske du hade haft rätt.

    Men eftersom det bara gäller MK så säger min erfarenhet (och magkänsla) som IT-konsult att det inte handlar om nåt cacheproblem utan snarare en bugg. Den kan jag leva med några dagar. Det är bara ett litet irritationsmoment och stör egentligen inte så jättemycket.

    Men buggar bör rapporteras annars kan dom ju inte rättas till. Efter den här tråden är MK säkert medvetna om detta och fixar det så snart de kan.

  • Okänd 20 september 2009

    Skrivet av Lilloo den 19 sep 2009

    Liliane mfl av den informationen som jag fått då jag också haft problem att logga in på nätterna/tidigt morgon är att det är att det görs nån form av backup av servrarna då... kanske inte rätt uttryckt av mig nu men det görs någon form av backup iallafall.


    hej Lilloo!
    Tack för den informationen.....har tänkt att det måste vara nåt i den stilen eftersom det är lika svårt varenda morgon.
    Ha en trevlig söndag.

  • halen6966 20 september 2009

    Jag har idag samma problem!!!
    Får logga in varje gång!

  • Gnurf 20 september 2009

    Jag glider bara rätt in jag...på en Räkmacka liksom.....:o

  • farmoringer 20 september 2009

    Inte jag. Logga in varje gång....Hm.....

  • Gnurf 20 september 2009

    Testa med att aldrig logga ut....(L)

    Skrivet av farmoringer den 20 sep 2009

    Inte jag. Logga in varje gång....Hm.....

  • boz1965 20 september 2009

    Alla ni som har problem med inkoggningen - vilket operativsystem och browser kör ni?
    Själv kör jag Windows 7 med FireFox 3.5.

  • sofieros 20 september 2009

    Hej har för första gången försökt att lägga upp ett bra recept i min kokbok men misslyckas med att komma fram till min kokbok. Jag har klickat på "sparat recept" i min kokbok valt kategori men när jag vill kolla i kokboken att receptet gått in så går det ej.
    Hoppas på hjälp

  • farmoringer 20 september 2009

    Skrivet av Gnurf den 20 sep 2009

    Testa med att aldrig logga ut....(L)

    Skrivet av farmoringer den 20 sep 2009

    Inte jag. Logga in varje gång....Hm.....


    Jag loggar aldrig ut....

  • Matvagott 20 september 2009

    Skrivet av Glitterfia den 19 sep 2009

    Skrivet av Mellanbellan den 19 sep 2009

    Jag har inte heller bytt lösenord men får logga in så fort jag har varit från sidan en stund


    Samma här..... (N)

    :(
    Ja det är lika för mig.....:(

  • daniely 22 september 2009

    Hej allesammans!

    Loginproblemet är fixat till 100% nu, dock kommer alla behöva logga in igen, vilket är lite tråkigt men dock en nödvändighet.

    När du nu loggar in kommer du förbli inloggad tills du loggar ut.

    Om någon blir utloggad efter att ha loggat in efter detta inlägget skrevs får ni gärna höra av er till mig.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.