Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Angående in loggning

  • idea_ 22 september 2009

    Har själv lidit av dessa problem i helgen, men tack och lov är de lösta nu (med lite hjälp av DanielY) Nog är det tur att det finns så trevliga och hjälpsama personer som har hand om det här stället :)

  • Lena 22 september 2009

    Skrivet av DanielY den 19 sep 2009

    Skrivet av mafia den 19 sep 2009

    Jag ville inte byta lösenord, men var tydligen tvungen. Hur ska jag få tillbaka mitt gamla?


    Du kan byta lösenord om du går in på redigera profil/presentation


    Jag kan inte det de kommer bara upp att denna epost används redan...
    Ja fattar inte hur man ska göra:'(

  • daniely 22 september 2009

    Skrivet av Lena den 22 sep 2009

    Skrivet av DanielY den 19 sep 2009

    Skrivet av mafia den 19 sep 2009

    Jag ville inte byta lösenord, men var tydligen tvungen. Hur ska jag få tillbaka mitt gamla?


    Du kan byta lösenord om du går in på redigera profil/presentation


    Jag kan inte det de kommer bara upp att denna epost används redan...
    Ja fattar inte hur man ska göra:'(


    Hej Lena,

    Du hade lyckats registrera 2 kontont 2007 med samma e-post adress, jag tog nu bort det du inte använt, det hette Lenan. Nu ska du kunna byta lösenord utan att den klagar på mailen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se

  • Lena 22 september 2009

    Skrivet av DanielY den 22 sep 2009

    Skrivet av Lena den 22 sep 2009

    Skrivet av DanielY den 19 sep 2009

    Skrivet av mafia den 19 sep 2009

    Jag ville inte byta lösenord, men var tydligen tvungen. Hur ska jag få tillbaka mitt gamla?


    Du kan byta lösenord om du går in på redigera profil/presentation


    Jag kan inte det de kommer bara upp att denna epost används redan...
    Ja fattar inte hur man ska göra:'(


    Hej Lena,

    Du hade lyckats registrera 2 kontont 2007 med samma e-post adress, jag tog nu bort det du inte använt, det hette Lenan. Nu ska du kunna byta lösenord utan att den klagar på mailen.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel Ylitalo
    Matklubben.se


    Tusen tack för hjälpen nu fungerade det... Mvh Lena

  • boz1965 22 september 2009

    Eftersom jag fungerade lite som Daniels "försökskanin" :p får jag väl rapportera att allt funkar klockrent för mig nu. Tack, Daniel! (Y)

  • farmoringer 22 september 2009

    Här också fungerar det nu....(Y)

  • kattgnag 29 september 2009

    Jaha....senast det var problem med inloggningen var 22 sept -09. Men nu har JAG fått prblem med min inloggning:o
    Loggar aldrig ut och det har fungerat bra hela tiden för mig (lite småkrångel dock under föregående period, se tidigare inlägg ovan, som dock löste sig) men nu blir jag utkastad från MK ibland bara efter en kort stund. Plus att jag måste logga in varenda gång jag går hit trots att inloggningsrutan är ibockad (om att logga in automatiskt). Har samma problem återkommit eller är det nåt med min dator? Jag har varit och kollat "komplettera automatiskt" på min dator på "internetalternativ" och där var allt ibockat utom rutan "Feeds" (vilket jag inte vet vad det innebär...)
    Nån som har samma problem igen mer än jag, eller vet nåt??
    Nån som kan hjälpa till?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.