Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bästa knivarna

  • wildlife 7 oktober 2010

    Ville bara meddela att kniven var helt grymt fin att jobba med, perfekt balans och en helt suverän skärpa på den... (Y)
    Om nån vill unna sig något extra till köket så är det bara att rekommendera denna kniv, och då vill jag gärna rekommendera stället jag köpte den på - Cleancut.se visade sig ha en suverän service, både trevligt bemötande och en snabb leverans...
    Om någon är intresserad så är detta länken till min kniv:
    http://www.cleancut.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=603&category_id=68&option=com_virtuemart&Itemid=53
    (Y)

  • Godbrain 7 oktober 2010

    Jag trivs bra med mina drygt 20 år gamla knivar av märket MAC Pro. Slipar dem hos en proffs-slipare 1-2 ggr per år.

  • wildlife 7 oktober 2010

    Skrivet av Godbrain den 7 okt 2010

    Jag trivs bra med mina drygt 20 år gamla knivar av märket MAC Pro. Slipar dem hos en proffs-slipare 1-2 ggr per år.


    Vilken slipare anlitar du? Jag har ju ett par knivar som skulle behöva en riktig översyn.... {eat}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.